تاریخ اکران فیلم شه سوار مشخص شد + پوستر

شب گذشته، با انتشار یک پوستر، تاریخ اکران فیلم شه سوار جدیدترین اثر کمدی، اجتماعی به کارگردانی «حسن نمازی» به صورت رسمی اعلام شد.

فیلم سینمایی شه سوار به کارگردانی «حسین نمازی»، از روز چهارشنبه 21 شهریور سال 1403 اکران خود را در سینماها آغاز خواهد کرد.

انتظار می‌رود که این فیلم با توجه به ترکیب بازیگران و داستان جذاب، بتواند نظر بسیاری از سینما دوستان را جلب کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم شه سوار مشخص شد

این فیلم کمدی با بازی «مهرداد صدیقیان»، «الناز حبیبی»، «هادی کاظمی»، «عباس جمشیدی‌فر»، «سعید عطایان»، «ایمان برات‌پور»، «حافظ نبی‌زاده»، «مهرناز افلاکیان»، «میثم رازفر»، «ناهید استواری» و هنرمندی «عزت‌اله رمضانی‌فر» و با حضور «امیر دژاکام» و «گیتی قاسمی» به روی پرده می‌رود.

داستان فیلم شه سوار حول یک عروسی می‌چرخد که به نظر می‌رسد هیچ‌گاه قرار نیست برگزار شود؛ اما این بار ماجرا به شکل متفاوتی پیش می‌رود، حتی تا حد پنهان کردن جنازه عموی خانواده. این فیلم به نوعی با چالش‌های غیرمنتظره و طنزآلود زندگی اجتماعی و خانوادگی سر و کار دارد.

اکران این فیلم سینمایی از چهارشنبه 21 شهریورماه و همزمان با روز ملی سینما آغاز می‌شود. طراحی پوستر شه‌سوار بر عهده «محمد روح‌الامین» بوده و تبلیغات آن به استودیو شهر فرنگ سپرده شده است.

تاریخ اکران فیلم شه سوار

شه‌سوار محصول بنیاد سینمایی فارابی است که با مشارکت بخش خصوصی تولید شده و توسط موسسه شهر فرنگ در سینماها اکران می‌شود. این فیلم همچنین در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با استقبال مخاطبان روبرو شد.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: تهیه‌کننده اجرایی «سعید عطایان»، مشاور تهیه‌کننده «سعید خانی»، مدیر فیلمبرداری «مسعود سلامی»، مجری طرح و مدیر تولید «پیمان حجازی»، فیلمبردار «حامد اوتادی»، تدوین «میثم مولایی»، موسیقی «فردین خلعتبری» و صداگذاری «آرش قاسمی».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم شه سوار چیست؟ آیا از جمله افرادی بودید که این اثر را در جشنواره فجر دید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *