تصویر جدیدی از سریال Dexter Original Sin منتشر شد

تصاویر جدید سریال Dexter Original Sin شخصیت‌های «پاتریک دمپسی» و «سارا میشل گلار» را معرفی کرده که نگاهی به نقش‌های آن‌ها در داستان ارائه می‌دهد.

تصاویر تازه منتشر شده از سریال جدید Dexter به‌ وضوح شخصیت‌هایی که توسط «پاتریک دمپسی» و «سارا میشل گلار» ایفا می‌شوند را به نمایش می‌گذارد. «دمپسی» نقش «کاپیتان آرون اسپنسر» را بازی می‌کند که رهبری بخش پلیس قتل Miami Metro را بر عهده دارد. در حالی که «گلار» به عنوان «تانیا مارتین»، رئیس سی‌ آی‌ ای با دستکش‌های پلاستیکی ظاهر می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تصویر جدیدی از سریال Dexter Original Sin منتشر شد

سریال جدید دکستر که به ریشه‌های این شخصیت و دوران کارآموزی او در Miami Metro در سال 1991 می‌پردازد، «پاتریک گیبسون» را نیز در نقش معروف خود بازمی‌گرداند و «مایکل سی. هال» نیز در نقش «نریتور» داستان است.

سریال Dexter Original Sin

براساس گزارش «Entertainment Weekly»، «دمپسی» در نقش «اسپنسر» در فلش‌بک‌هایی به دهه‌ی 70 حضور خواهد داشت. «گلار» همچنین اشاره کرده که شخصیت «مارتین» به‌طور غیرمستقیم، نکات مهمی برای تبدیل شدن «دکستر» به یک قاتل سریالی به او می‌آموزد. او تأکید کرد که در اوایل دهه‌ی 90، حضور یک زن در مقام رئیس دپارتمان‌های مهم نادر بود و به‌ویژه در Miami Metro، «مارتین» باید با سرسختی و بی‌رحمی بیشتری کار کند تا جایگاهش را حفظ نماید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Dexter Original Sin چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *