تصویری از گریم اکبر عبدی در سریال جدید منوچهر هادی منتشر شد

تصویری از گریم اکبر عبدی بازیگر پرآوازه سینمای ایران، در سریال طنز جدید منوچهر هادی با نام ماه عسل منتشر شده که بسیار متفاوت به نظر می‌رسد.

سریال جدید منوچهر هادی که به موضوع ازدواج می‌پردازد، در روزهای پایانی فیلمبرداری خود در تهران به سر می‌برد و قرار است به‌زودی از تلویزیون پخش شود. در ادامه مطلب می‌توانید تصاویر منتشر شده از این سریال را مشاهده کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اکبر عبدی در سریال جدید منوچهر هادی

«اکبر عبدی» که به‌عنوان مرد هزار چهره سینمای ایران شناخته می‌شود، با بازی‌های به‌یادماندنی در آثار مختلفی همچون مادر و اخراجی‌ها به شهرت رسید. او در این سریال جدید به تهیه‌کنندگی «مرتضی رزاق کریمی»، یکی از نقش‌های کلیدی را ایفا می‌کند. گریم متفاوت «عبدی» در این اثر، بار دیگر توانایی او در ایفای نقش‌های متنوع را به نمایش می‌گذارد.

ماه عسل به کارگردانی «منوچهر هادی» که پیش از این با ساخت سریال‌هایی همچون عاشقانه و دلدادگان مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته بود، در ژانر طنز ساخته می‌شود و گروهی از بازیگران مطرح چون «قدرت‌الله ایزدی»، «یوسف تیموری»، «الهام حمیدی»، و «مریم مؤمن» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اکبر عبدی
گریم متفاوت اکبر عبدی در سریال ماه عسل
اکبر عبدی
سریال ماه عسل
اکبر عبدی
سریال ماه عسل
اکبر عبدی
اکبر عبدی در مجموعه ماه عسل

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید منوچهر هادی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *