برندگان جوایز هنرهای خلاق امی 2024 مشخص شدند

در دومین شب از مراسم اهدای جوایز امی سال 2024، برندگان جوایز هنرهای خلاق امی 2024 مشخص شدند و سریال شوگان با کسب 14 جایزه درخشش بی‌سابقه‌ای داشت و بیشترین تعداد جوایز این مراسم را از آن خود کرد.

این مراسم سالانه که در دو روز و آخر هفته پیش از امی برگزار می‌شود، امسال 99 جایزه تلویزیونی را عمدتاً در دسته‌بندی‌های فنی و همچنین جوایزی برای بازیگران مهمان اهدا کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


برندگان جوایز هنرهای خلاق امی 2024 مشخص شدند

سریال شوگان (Shogun) با کسب 14 جایزه از مجموع 49 جایزه‌ای که در شب دوم داده‌اند، به عنوان بزرگ‌ترین برنده مراسم معرفی شد. این سریال موفق شد جایزه بهترین بازیگر مهمان در سریال درام را نیز برای خود دریافت کند.

سریال خرس (The Bear) نیز در دسته آثار کمدی، با کسب هفت جایزه، از جمله بهترین بازیگر و بازیگر زن مهمان برای «جان برنتال» و «جیمی لی کورتیس»، خوش درخشید.

سریال‌هایی همچون Ripley، The Morning Show، Baby Reindeer، Only Murders in the Building، The Crown و Mr. & Mrs. Smith نیز هر کدام چندین جایزه به دست آوردند.

برندگان جوایز هنرهای خلاق امی 2024

پیش از آغاز مراسم امی، سریال شوگان با 25 نامزدی در صدر قرار داشت و پس از آن The Bear با 23 نامزدی (رکورد سریال‌های کمدی)، Only Murders in the Building با 21 نامزدی، True Detective: Night Country با 19 نامزدی و The Crown با 18 نامزدی در رده‌های بعدی بودند. مراسم اصلی امی در تاریخ 15 سپتامبر 2024 (25 شهریور 1403) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال‌هایی که برنده این جایزه شدند چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *