ویدیوهای جذابی از تبلیغات شهری فصل دوم سریال Arcane منتشر شدند

حالا که انتظارها برای فصل دوم سریال Arcane افزایش یافته است، ویدیوهای جذابی از تبلیغات شهری در فضای اینترنت به انتشار رسیده که بسیار جذاب هستند.

فصل اول سریال آرکین که در سال 2021 از نتفلیکس به انتشار رسید، به یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های این پلتفرم تبدیل شد. با شروع تبلیغات شهری فصل دوم این سریال، استودیوی انیمیشن‌سازی رایوت گیمز، بار دیگر سعی بر انتقال حس انتظار برای طرفداران این انیمیشن و بازی لیگ افسانه‌ها (League of Legends) دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ویدیوهای جذابی از تبلیغات شهری فصل دوم سریال Arcane منتشر شدند

این سریال که بر اساس داستان‌های بازی محبوب رایانه‌ای لیگ افسانه‌ها (League of Legends) ساخته شده است، ترکیبی از صحنه‌های اکشن پرهیجان، موسیقی متن قوی و روایت رابطه‌ای عمیق میان دو خواهر را به نمایش گذاشت.

سریال آرکین نه تنها توجه گیمرها بلکه غیرگیمرها را نیز به خود جلب کرد و موفق به کسب هشت جایزه انی (Annie Awards) و سه جایزه امی (Emmy Awards) شد.

با وجود موفقیت چشمگیر فصل اول، فصل دوم سریال آرکین آخرین فصل آن خواهد بود؛ اما «کریستین لینکه»، یکی از خالقان سریال، اشاره کرد که داستان‌های بسیاری از دنیای رون‌ترا باقی مانده است. او در به‌روزرسانی توسعه بازی لیگ افسانه‌ها گفت:

آرکین فقط آغاز سفر بزرگ‌تر ما در روایت داستان و همکاری با استودیوی انیمیشن فوق‌العاده فورتیش است.

وی همچنین افزود:

از همان ابتدا که کار روی این پروژه را آغاز کردیم، پایان خاصی را برای این داستان در نظر داشتیم، به همین دلیل داستان آرکین در فصل دوم به پایان می‌رسد؛ اما این تنها آغاز داستان‌های بسیاری است که ما در دنیای رون‌ترا قصد داریم روایت کنیم.

فصل 2 آرکین که به زودی پخش می‌شود، پایانی برای این داستان خواهد بود؛ اما دریچه‌ای به روی دنیایی بزرگ‌تر از روایت‌ها در جهان بازی لیگ افسانه‌ها باز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال آرکین و توسعه این جهان با سریال‌های دیگر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *