نمرات اولیه فیلم We Live in Time منتشر شد

به تازگی نمرات اولیه فیلم We Live in Time (ما در زمان زندگی می‌کنیم) منتشر شد و به نظر می‌رسد که نظرات اکثریت در مورد این اثر مثبت است.

فیلم ما در زمان زندگی می کنیم یک اثر کمدی، درام و عاشقانه است که در سال 2024 به کارگردانی «جان کرولی» و بر اساس فیلمنامه‌ای از «نیک پین» ساخته شد. بازیگران اصلی این فیلم «اندرو گارفیلد» و «فلورنس پیو» هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نمرات اولیه فیلم We Live in Time

این فیلم در تاریخ 6 سپتامبر 2024 (16 شهریور 1403) در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد و قرار است در 1 ژانویه 2025 (11 دی 1403) توسط «استودیوکانال» در بریتانیا اکران شود.

«نیک پین» فیلمنامه این فیلم را با همکاری «استودیوکانال» توسعه داد. «بندیکت کامبربچ» به عنوان تهیه‌کننده اجرایی برای شرکت «SunnyMarch» در لندن فعالیت می‌کند. همچنین «لیا کلارک» و «آدام آکلند» برای «SunnyMarch»، «گای هیلی» برای «Shoebox Films»، و «ران هالپرن» و «جو نفتالین» برای «استودیوکانال» از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

نمرات اولیه فیلم We Live in Time
نمرات اولیه فیلم We Live in Time

فیلم We Live in Time از وب‌سایت Metacritic نمره 65 از 100، از وب‌سایت IMDB نمره 8.9 از 10 و از وب‌سایت Rottentomatoes نمره 80 از 100 را دریافت کرده است. نظرات برخی منتقدان در مورد این فیلم را مطالعه کنید:

The Hollywood Reporter / مایکل رختشافن: 90

بین «پیو» و «گارفیلد» شیمی بازیگوشانه‌ای وجود دارد که به‌طور ملموس از پرده سینما بیرون می‌پرد، اما آن‌ها همچنین از نشان دادن ویژگی‌های کمتر جذاب شخصیت‌هایشان هم نمی‌هراسند.

The Film Stage / جرد موباراک: 83

نوشتن یا اجرای صحنه‌ای انفجاری از خشم بی‌پایان کار سختی نیست. اما ایجاد تعادلی که نشان دهد این خشم از جایی ناشی از ترس است، دشوار است. بازیگری بخش بزرگی از این پازل است، چرا که بدون باور اینکه «آلموت» و «توبیاس» همزادان روحی هستند، هیچ‌چیز کار نمی‌کند.

TheWrap / استیو پاند: 82

در فیلمی با ساختاری که تقریباً به ناچار به احساسات افراطی منجر می‌شود، «پیو» و «گارفیلد» بازیگرانی بسیار جذاب هستند که همچنین مهارت دارند جذابیت خود را تضعیف کنند. آن‌ها به احساسات متعهد می‌شوند بدون اینکه تسلیم آن شوند و این باعث می‌شود ما در زمان زندگی می‌کنیم فیلمی بسیار جذاب و شگفت‌آور غنی باشد.

Collider / راس بونایم: 80

با رهبری «پیو» و «گارفیلد» در این داستان عاشقانه شگفت‌انگیز، ما در زمان زندگی می‌کنیم به یکی از بهترین عاشقانه‌های سینمایی سال‌های اخیر تبدیل می‌شود و ثابت می‌کند که معدود فیلمسازانی مانند «کرولی» می‌توانند قدرت عشق را به این زیبایی به تصویر بکشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم We Live in Time چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *