تاریخ پخش فصل دوم سریال چرخ گردون از شبکه دو سیما مشخص شد

فصل دوم سریال چرخ گردون با حضور بازیگران جدید و قدیمی، از جمله «علیرضا خمسه» و «حمید لولایی»، از 15 مهرماه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

پس از استقبال گسترده از فصل اول مجموعه تلویزیونی چرخ گردون ، سازندگان این مجموعه تلویزیونی تصمیم به تولید فصل دوم آن گرفتند که زمان پخش آن نیز مشخص شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ پخش فصل دوم سریال چرخ گردون از شبکه دو سیما مشخص شد

فصل اول این سریال که چندی پیش از شبکه دو سیما پخش شد، با حضور چهره‌های شناخته‌شده‌ای مانند «علیرضا خمسه» و «حمید لولایی» بازخوردهای مثبتی را از مخاطبان دریافت کرد. اکنون فصل دوم این مجموعه با داستان‌های تازه و ترکیبی از نویسندگان و عوامل جدید، به همراه برخی بازیگران تازه‌نفس آماده پخش است.

«علیرضا خمسه» و «حمید لولایی» همچنان در نقش‌های اصلی خود حضور دارند؛ اما اضافه شدن چهره‌هایی مانند «کاظم نوربخش» که بیشتر به خاطر نقش «سلمان» در سریال نون‌ خ شناخته می‌شود، «رابعه اسکویی» و «امیر تاجیک» که علاوه بر خوانندگی تیتراژ، در این سریال نیز بازی می‌کند، از اتفاقات جالب این فصل به شمار می‌آید.

به گفته «سعید مرادی»، تهیه‌کننده این مجموعه، سریال چرخ گردون که تولید مرکز سیمرغ صدا و سیما است، از 15 مهرماه مجدداً روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای، داستان‌هایی را در پارک لاله تهران روایت می‌کند.

فصل اول این سریال نیز سال گذشته در دهه فجر پخش شد و توانست توجهات زیادی را جلب کند. مرادی ابراز امیدواری کرده است که فصل دوم نیز همچون فصل اول، لحظات خوشی را برای بینندگان فراهم کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم سریال چرخ گردون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *