جاش برولین پیشنهاد دی‌سی را برای پیوستن به سریال Lanterns را رد کرد

دی سی (DC) در حال جست‌وجوی بازیگر دیگری برای سریال Lanterns است تا حلقه قدرت را به او بدهد؛ زیرا جاش برولین این نقش را قبول نکرد.

«جاش برولین» که قبلاً پیشنهاد بازی در این سریال را دریافت کرده بود، از این نقش صرف نظر کرده است. به گزارش «هالیوود ریپورتر»، «برولین» از بازی در این سریال و نقش «هال جردن»، قهرمان مغرور فانوس سبز که قبلاً توسط «رایان رینولدز» در فیلم ناموفق Green Lantern در سال 2011 بازی شده بود، خودداری کرده است. گفته می‌شود این بازیگر در اواخر آگوست پیشنهادی برای این نقش دریافت کرده و تا پایان این هفته گذشته تصمیم نهایی خود را گرفت. جزئیات بیشتری در این مورد منتشر نشده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جاش برولین در سریال Lanterns حضور نخواهد داشت

سریال Lanterns از اعتبار بالایی برخوردار است، زیرا «کریس ماندی»، نویسنده و کارگردان سریال Ozark، سرپرستی این سریال هشت قسمتی را برعهده دارد و به همراه «دیمون لیندلوف» (خالق سریال Watchmen و Lost) و نویسنده برنده جایزه آیزنر، «تام کینگ»، در حال نوشتن فیلمنامه هستند. این سریال که زیر نظر بنر «HBO» تولید می‌شود، در حال انتخاب بازیگران و جذب کارگردانان است و از ژانویه تا ژوئن سال آینده در آتلانتا فیلم‌برداری خواهد شد.

جاش برولین

انتخاب «برولین» می‌توانست اضافه شدن عنوانی دیگر به کارنامه کمیک‌بوکی او باشد. او در این ژانر به‌ویژه به خاطر بازی در نقش «تانوس» در فیلم‌های Guardians of the Galaxy به کارگردانی «جیمز گان» و همچنین در فیلم‌های Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame به کارگردانی «برادران روسو»، مشهور است. همچنین او در فیلم Deadpool 2 در نقش «کیبل» در کنار «رینولدز» ظاهر شد.

اینترنت پر از هیجان بود که «برولین» ممکن است نقش «هال جردن» را بازی کند، هرچند او هیچ‌وقت به‌طور قطعی تأیید نشده بود. همچنین شایعاتی درباره بازیگران دیگر وجود داشت، اما مشخص نیست که این شایعات چقدر معتبر هستند. برای مثال، منابع می‌گویند که «متیو مک‌کانهی» نیز این نقش را بازی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این تصمیم جاش برولین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *