تریلر انیمه Leviathan منتشر شد

سرویس استریم نتفلیکس، شب گذشته در تاریخ 20 شهریور 1403، از تریلر انیمه Leviathan به صورت رسمی رونمایی و تاریخ انتشار آن را اعلام کرد.

اقتباس انیمیشنی نتفلیکس از سری رمان‌های لویاتان، نوشته «اسکات وسترفلد» که به روایت داستانی پر از کشتی‌های هوایی نهنگ‌مانند و ارتش‌های استیم‌پانک می‌پردازد، قرار است در سال 2025 منتشر شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمه Leviathan منتشر شد

تریلر سریال Leviathan ، بسیار عجیب و غیرمنتظره بود. این ویدئو که کمتر از دو دقیقه به طول می‌انجامد، بدون هیچ دیالوگی، تنها با موسیقی دراماتیک، دنیای لویاتان را معرفی می‌کند.

معمولاً تریلرهای بدون دیالوگ نشان از مشکلات احتمالی دارند، هرچند استثنائاتی هم وجود دارد. با توجه به فاصله زیادی که تا انتشار این سریال باقی‌مانده، شاید بتوان از آن چشم‌پوشی کرد؛ اما فضای حاکم بر تیزر کمی عجیب است.

داستان این انیمه بسیار جدی پیش می‌رود و در زمان جنگ اتفاق می‌افتد و یک ماجراجویی در جهانی تخیلی و خلاقانه است. تیزر به طور ناگهانی از حالتی احساسی به جنگ، انفجارها و موسیقی حماسی با هم‌سرایی عظیم می‌رود.

در آستانه جنگ جهانی اول، نیروهای اتریشی-مجارستانی و آلمانی از ماشین‌های آهنی بخارپایه به نام کلنکرها استفاده می‌کنند، در حالی که بریتانیایی‌ها با استفاده از حیوانات ساخته شده ژنتیکی به نبرد می‌پردازند. لویاتان، کشتی هوایی نهنگی، بزرگترین و برجسته‌ترین جانور در ناوگان بریتانیاست.

انتظار می‌رود پیش از انتشار این سریال در سال 2025، تریلر انیمه لویاتان به صورت کامل از شبکه نتفلیکس منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر این انیمه چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Reactor Mag


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *