تاریخ اکران فیلم Juror No. 2 منتشر شد

جشنواره فیلم AFI اعلام کرد که تاریخ اکران فیلم Juror No. 2 به کارگردانی «کلینت ایستوود»، به عنوان فیلم پایانی این جشنواره در روز ۲۷ اکتبر 2024 (5 آبان 1403) به نمایش درخواهد آمد.

این فیلم پس از آن در تاریخ جمعه، 1 نوامبر 2024 (10 آبان 1403) به صورت محدود در سینماها اکران خواهد شد. این فیلم که توسط «جاناتان آبرامز» نوشته شده است، داستان «جاستین کِمپ» (با بازی نیکولاس هولت) را روایت می‌کند که در حین حضور به عنوان هیئت منصفه در یک پرونده قتل پرحاشیه، با یک معضل اخلاقی جدی مواجه می‌شود؛ معضلی که می‌تواند بر حکم هیئت منصفه تأثیر بگذارد و ممکن است منجر به محکومیت یا آزادی قاتل متهم شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Juror No. 2 منتشر شد

فیلم هیئت منصفه شماره 2 همچنین شامل بازیگران مشهوری همچون «تونی کولت»، «جی. کی. سیمونز»، «زوئی دچ»، «کریس مسینا»، «گابریل باسو»، «لزلی بیب» و «کیفر ساترلند» است.

«باب گازاله»، رئیس و مدیرعامل AFI، در بیانیه‌ای اظهار داشت:

تنها یک «کلینت ایستوود» فعلا حضور دارد و AFI افتخار دارد که این فصل جدید از کارنامه تاریخی او را به نمایش بگذارد. ما مفتخریم که دوباره جامعه را گرد هم آوریم تا به یک نماد آمریکایی احترام بگذاریم.

«ایستوود» 94 ساله، پیش از این نیز چندین اثر کارگردانی خود را در جشنواره AFI به نمایش گذاشته بود.

در سال 1996، «ایستوود» جایزه افتخاری زندگی AFI را دریافت کرد که بالاترین افتخار برای یک حرفه سینمایی محسوب می‌شود. همچنین AFI به پاس خدمات او به هنر، مدرک افتخاری به وی اعطا کرد.

برنامه کامل جشنواره در تاریخ 1 اکتبر 2024 (10 مهر 1403) منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های سینمایی «کلینت ایستوود» چیست؟ شما کدامیک از فیلم‌های او را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *