رویا میرعلمی در جوکر 2 تا مرز سکته پیش رفت

در روزهای اخیر ویدیویی از جدیدترین قسمت برنامه جوکر 2 که با حضور بازیگر محبوب رویا میرعلمی پخش شده، در فضای مجازی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

این ویدیو مربوط به سکانسی است که «رویا میرعلمی» با دیدن ظاهر جدید و شوخی‌های «ناهید مسلمی»، دیگر شرکت‌کننده برنامه، واکنش‌های عجیب و غیرقابل کنترلی از خود نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اتفاق جعیب برای رویا میرعلمی در جوکر 2

در این سکانس، «ناهید مسلمی» با ظاهری جدید و کمدی وارد صحنه می‌شود و با بیان حرف‌هایی، باعث خنده جمع و واکنش شدید «رویا میرعلمی» می‌شود. در این لحظه، «میرعلمی» به قدری از شدت خنده تحت تأثیر قرار می‌گیرد که نمی‌تواند خود را کنترل کند و حتی واکنش‌هایی عصبی و غیرعادی نشان می‌دهد. خنده‌های پیاپی او تا مرز یک واکنش فیزیکی شدید پیش می‌رود، به طوری که مخاطبان این سکانس را با شوخی به مرز سکته تعبیر کرده‌اند.

ویدیو وایرال شده از رویا میرعلمی را مشاهده کنید:

«رویا میرعلمی»، بازیگر شناخته‌شده ایرانی، متولد 10 شهریور 1357 است و مدرک کارشناسی طراحی صحنه از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دارد. با اینکه بیشتر فعالیت‌های هنری او در تئاتر بوده، اما با بازی در مجموعه طنز شمعدونی (1394) به شهرت رسید و توانست توجه عموم مردم را به خود جلب کند. او همچنین برای نقش‌آفرینی در سریال لیسانسه‌ها (1395–1398) موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن کمدی از جشن حافظ شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اتفاق که برای رویا میرعلمی افتاد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *