تاریخ پخش فصل دوم انیمه Shangri-La Frontier مشخص شد + تریلر و پوستر

استودیو C2C و شبکه کرانچی‌رول (Crunchyroll) با انتشار یک تریلر جدید، تاریخ پخش فصل دوم انیمه Shangri-La Frontier را اعلام کردند.

همراه با این خبر، اولین تریلر رسمی فصل جدید منتشر شد که بخش‌هایی از داستان و اتفاقات آن را به نمایش می‌گذارد. همچنین، اطلاعات جدیدی درباره موسیقی‌های افتتاحیه و اختتامیه فصل دوم نیز منتشر شد. آهنگ افتتاحیه این فصل با نام QUEEN توسط خواننده معروف «لیزا» و آهنگ اختتامیه با نام Dancer in the Dark Night اثر otoha خواهد بود. همچنین اولین پوستر رسمی فصل دوم نیز رونمایی شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ پخش فصل دوم انیمه Shangri-La Frontier

Shangri-La Frontier انیمه‌ای است که بر اساس مانگایی به همین نام، اثر «کاتارینا»، ساخته شد. این مانگا در سال 2020 شروع به انتشار کرد و تاکنون 16 قسمت از آن منتشر شده است. داستان این انیمه درباره دانش‌آموزی به‌نام «راکورو هیزوتومه» است که به بازی‌های بد و ناکارآمد علاقه دارد و با مهارت‌های بی‌نظیر خود در بازی‌های آشغال به موفقیت می‌رسد. او با معرفی بازی جدید واقعیت مجازی Shangri-La Frontier وارد این دنیای جذاب می‌شود و با چالش‌ها و رازهای پیچیده آن روبه‌رو خواهد شد.

تریلر انیمه Shangri-La Frontier را مشاهده کنید:

پوستر انیمه Shangri-La Frontier را مشاهده کنید:

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Shangri-La Frontier
پوستر Shangri-La Frontier

هرچند تعداد قسمت‌های فصل دوم هنوز مشخص نشده است، اما فصل اول این انیمه در 25 قسمت تولید و پخش شده بود. «توشیوکی کوبوکا» به‌عنوان کارگردان و «کازویوکی فودیاسو» به‌عنوان نویسنده فیلمنامه در تولید فصل دوم این انیمه همکاری دارند.

بر اساس این اطلاعیه، فصل دوم این انیمه از تاریخ 13 اکتبر 2024 (22 مهر 1403) پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Shangri-La Frontier چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *