تولید فصل هفتم سریال پایتخت آغاز شد

ساخت فصل هفتم سریال پایتخت با اضافه شدن شخصیت‌های جدید و جذابیت‌های تازه، به مناسبت ماه رمضان و ایام نوروز 1404 در حال انجام است.

تولید فصل جدید سریال پایتخت از چند ماه گذشته آغاز شده و طرفداران این سریال می‌توانند منتظر پخش آن در نوروز 1404 باشند. به گفته روابط عمومی «سیما فیلم»، این فصل جدید با حضور تمامی شخصیت‌های اصلی سریال و اضافه شدن چند شخصیت تازه در حال تولید است. شخصیت‌های جدید موقعیت‌های متفاوت و جالبی را خلق خواهند کرد که برای مخاطبان تازگی و جذابیت بسیاری را به همراه دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تولید فصل هفتم سریال پایتخت آغاز شد

پس از چندین سال وقفه در تولید این سریال، درخواست‌های مکرر مردم و محبوبیت فراوان آن باعث شد تا تولید سری جدید پایتخت در دستور کار مرکز سیما فیلم قرار گیرد. در این فصل نیز همچنان محوریت داستان بر اساس سبک زندگی و ماجراجویی‌های خانواده «نقی معمولی» خواهد بود؛ اما ورود شخصیت‌های جدید به سریال، لحظات طنز و موقعیت‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد.

فصل هفتم سریال پایتخت

فصل هفتم سریال پایتخت در 26 قسمت تهیه و تولید می‌شود و به مناسبت ماه مبارک رمضان و نوروز 1404 از شبکه «یک سیما» پخش خواهد شد. این سریال همچنان به عنوان یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی ایران شناخته می‌شود و ساخت فصل جدید آن، شور و هیجان زیادی را در میان طرفداران ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فصل هفتم سریال پایتخت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *