آرش عباسی نویسنده سریال پایتخت 7 شد

«آرش عباسی» به عنوان نویسنده سریال پایتخت 7 انتخاب شد و قرار است با روایت جدید و جذابی، این مجموعه محبوب به تلویزیون بازگردد.

«آرش عباسی» بار دیگر به عنوان نویسنده فصل جدید سریال پایتخت انتخاب شده و قرار است داستان جدیدی از این مجموعه پرطرفدار را روایت کند. پس از وقفه‌ای چند ساله، تولید فصل هفتم سریال «پایتخت» با کارگردانی «سیروس مقدم» و حضور تمامی شخصیت‌های اصلی آغاز شده است. علاوه بر بازیگران قدیمی، چند شخصیت جدید نیز به سریال اضافه شده‌اند تا جذابیت بیشتری به این فصل ببخشند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

تولید فصل هفتم سریال پایتخت آغاز شد

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آرش عباسی نویسنده سریال پایتخت 7 شد

فصل هفتم سریال پایتخت در 26 قسمت تولید می‌شود و قرار است به مناسبت ماه مبارک رمضان و نوروز 1404 از شبکه یک سیما پخش شود. این سریال که همیشه مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده، این‌بار نیز با داستان‌های تازه و حضور نویسنده قدیمی خود آرش عباسی به تلویزیون بازمی‌گردد.

سریال پایتخت 7

«هومن حاجی‌عبداللهی»، یکی از بازیگران اصلی سریال، اخیراً عکسی از پشت صحنه این سریال را در شبکه اجتماعی «ایکس» منتشر کرد که نشان می‌دهد «عباسی» به عنوان نویسنده در این فصل نیز حضور دارد. انتظار می‌رود که این فصل، مانند فصل‌های قبلی، مورد استقبال گسترده‌ای از سوی مخاطبان قرار گیرد و جذابیت‌های تازه‌ای به داستان خانواده «نقی معمولی» اضافه کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور آرش عباسی به عنوان نویسنده سریال پایتخت 7 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *