فیلم در میان تپه ها در پاریس اکران خواهد شد

فیلم در میان تپه‌ ها ساخته «محمدرضا کیوانفر» در سینما «بالزاک» پاریس اکران می‌شود و پس از آن جلسه‌ای با حضور «ژان کلودووآزن» و کارگردان برگزار خواهد شد.

اثر در میان تپه‌ها به کارگردانی «محمدرضا کیوانفر» در تاریخ 15 سپتامبر 2024 (25 شهریور 1403) در سینما «بالزاک پاریس» اکران خواهد شد. این نمایش با همکاری باشگاه سینمایی جاده ابریشم و مرکز ایران و فرانسه برگزار می‌شود و علاقمندان به سینمای ایران می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم در میان تپه ها در پاریس اکران خواهد شد

فیلم داستان یک سرباز معلم است که که با اعزام به مناطق مرزی برای آموزش کودکان عشایر، با مشکلاتی دست و پنجه نرم خواهد کرد و در این مسیر، دیدگاهش نسبت به زندگی عشایری تغییر می‌کند. این اثر تاکنون در رویدادهای بین‌المللی متعددی از جمله جشنواره «بوسان کره»، «گوتنبرگ سوئد»، «وزول فرانسه» و تصویرسال ایران نمایش داده شده و با استقبال مخاطبان روبرو شده است.

فیلم در میان تپه‌ ها

در این اکران ویژه، «ژان کلودووآزن» نویسنده و متخصص سینمای ایران نیز حضور خواهد داشت و پس از نمایش فیلم، جلسه‌ای برای تبادل نظر در مورد فیلم و سینمای ایران برگزار می‌شود.

همچنین در این نشست از کتاب در میان تپه‌ها؛ مصائب و تجربه‌های یک فیلمساز مستقل که توسط «محمدرضا کیوانفر» نوشته شده و به تجارب و آموزه‌های او از «عباس کیارستمی» می‌پردازد، رونمایی خواهد شد. «پاسکال بنبریک»، نویسنده و ناشر کتاب نیز در این مراسم حضور خواهد داشت.

علاقمندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند از طریق سایت مرکز ایران و فرانسه ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اکران فیلم در میان تپه ها در پاریس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *