تریلر فیلم Your Monster منتشر شد + تاریخ اکران

شرکت ورتیکال با انتشار تریلر فیلم Your Monster ، نشان داد باید منتظر یک فیلم مهیج و ترسناک از «ملیسا باررا»، پس از اخراج از فرانچایز جیغ باشیم.

شرکت Vertical چندی پیش، تریلر فیلم هیولای تو ، یک اثر کمدی-ترسناک و موزیکال که به کارگردانی «کارولین لیندی» ساخته شده است را منتشر کرد. این فیلم پیش‌تر در بخش نیمه‌شب جشنواره فیلم ساندنس 2024 به نمایش درآمد و بازخوردهای مثبتی را از سوی تماشاگران و منتقدان دریافت کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Your Monster منتشر شد + تاریخ اکران

داستان این فیلم حول محور «لورا فرانکو»، بازیگری با ایتعداد (با بازی ملیسا باررا) می‌چرخد که پس از فروپاشی زندگی‌اش، تصمیم می‌گیرد به خانه دوران کودکی‌اش برگردد تا بهبود پیدا کند.

در این حین، او با یک هیولای بزرگ و پشمالو (با بازی تامی دوی) آشنا می‌شود که به نوعی نماد خشم درونی‌اش است. این هیولا که شباهت‌هایی به شخصیت «دیو» در لایو اکشن زیبای خفته دارد، به «لورا» کمک می‌کند تا رویاهایش را دنبال کرده و به احساسات خود روی آورد.

هیولای تو داستانی است درباره عشق به خشم درونی و جست‌وجوی هویت. این فیلم با ترکیبی از ژانرها کمدی و ترس، به بررسی چالش‌های زندگی و قدرت درونی انسان‌ها می‌پردازد. همچنین، نمایش‌های موزیکال و آهنگ‌های زیرکانه‌ای در این فیلم به کار رفته که تماشای آن را جذاب‌تر می‌کند.

«کارولین لیندی»، کارگردان این فیلم، با هیولای تو نخستین تجربه کارگردانی بلند خود را پس از ساخت چندین فیلم کوتاه به ثبت می‌رساند. این فیلم که تولید آن بر عهده «کیرا کارستنسن»، «ملانی دانکرز»، «کیلا فاستر»، «کارولین لیندی» و «شانون ریل» است، در تاریخ 25 اکتبر 2024 در سینماهای منتخب ایالات متحده به نمایش در می‌آید.

با توجه به بازخوردهای اولیه و جذابیت‌های موجود در داستان، به نظر می‌رسد هیولای تو تجربه‌ای ارزشمند و سرگرم‌کننده برای تماشاگران خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم هیولای تو چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *