رولاند آمریش سریال بازسازی Lawrence of Arabia را می‌سازد

«رولاند آمریش»، کارگردان مشهور آمریکایی، در حال توسعه و ساخت بازسازی سریال Lawrence of Arabia به صورت یک سریال سه‌فصلی است.

«آنتونی مک‌کارتن»، نویسنده فیلم موفق حماسه راپسودی، امیدوار است که بتواند نویسندگی کل فصل اول این پروژه را به عهده بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رولاند آمریش سریال Lawrence of Arabia را می‌سازد

«رولاند آمریش» که این بازسازی را به عنوان پروژه‌ای دیرینه و مورد علاقه خود توصیف می‌کند، در حال حاضر در حال مذاکره برای جذب سرمایه‌گذاران است و احتمالاً عنوان “در عربستان” را برای این سریال در نظر دارد. به گفته منابع، او به دنبال تأمین مالی بیش از 100 میلیون دلار برای تولید این اثر است.

فیلم لارنس در عربستان که در سال 1962 به کارگردانی «دیوید لین» ساخته شد و ستارگانی همچون «پیتر اوتول»، «الک گینس» و «عمر شریف» در آن بازی کردند، به عنوان یکی از آثار کلاسیک سینمای دهه 60 شناخته می‌شود و به نوعی یک اثر حماسی لقب گرفته است.

این فیلم با مدت زمان 3 ساعت و 42 دقیقه، به داستان سفر «تی. ای. لارنس» می‌پردازد که به عربستان فرستاده می‌شود تا با شاهزاده «فیصل» همکاری کند و به عنوان رابط بین عرب‌ها و بریتانیایی‌ها در مبارزه علیه ترک‌ها عمل کند. «لارنس» خیلی زود علیه دستورات مقام بالاتر خود شورش می‌کند و سفری جسورانه با شتر در دل بیابان آغاز می‌کند تا به یک بندر ترک حمله کند.

سریال Lawrence of Arabia

به نظر می‌رسد که روند اخیر هالیوود در بازسازی آثار کلاسیک ادامه دارد. در سال‌های اخیر، این صنعت بازسازی‌هایی از فیلم‌های معروفی همچون سرگیجه، عالی و پایین، گفتگو، شب شکارچی، شرق بهشت، مؤاخذه، دستمزد ترس، جادوگر شهر اوز، تهاجم بدنی‌ها و تفنگ لخت را تأیید کرده است.

«آمریش» که به عنوان استاد فاجعه شناخته می‌شود، به تازگی از فیلم سقوط ماه در سال 2022 بازگشته که به عنوان یکی از ضعیف‌ترین فیلم‌های دهه حاضر شناخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک سریال بر اساس فیلم Lawrence of Arabia چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: World of Reel


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *