فیلمبرداری سریال A Knight of the Seven Kingdoms به اتمام رسید

با پایان فیلم‌برداری سریال A Knight of the Seven Kingdoms ، دنیای Game of Thrones با داستان‌های جدیدی از وستروس به سوی طرفداران بازمی‌گردد.

فیلم‌برداری سریال شوالیه هفت پادشاهی ، پیش‌درآمد جدید Game of Thrones، پس از حدود چهار ماه به پایان رسید. تولید این سریال از ژوئن 2024 (خرداد 1403) در شهر بلفاست ایرلند شمالی آغاز شده بود و اکنون فصل اول آن به مراحل پایانی رسیده است. این سریال که به داستان‌هایی یک قرن پیش از وقایع Game of Thrones و صد سال پس از House of the Dragon می‌پردازد، جهان وستروس را دوباره به علاقه‌مندان بازمی‌گرداند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلمبرداری سریال A Knight of the Seven Kingdoms به اتمام رسید

A Knight of the Seven Kingdoms داستان دو شخصیت اصلی، «سر دانکن بلند قامت» و «اگان تارگرین پنجم» (اگ) را روایت می‌کند. «سر دانکن»، شوالیه‌ای جوان و بی‌تجربه اما شجاع است که در کنار «اگ»، در جهانی که تارگرین‌ها همچنان بر تخت آهنین فرمانروایی می‌کنند، به ماجراجویی‌های خطرناکی می‌پردازد. این سریال در دورانی روایت می‌شود که خاطره آخرین اژدها هنوز در ذهن مردم وستروس زنده است.

نخستین فصل این سریال در 6 قسمت تولید می‌شود و انتظار می‌رود در سال 2025 از شبکه «اچ‌بی‌اُ» پخش شود. A Knight of the Seven Kingdoms بر اساس مجموعه رمان‌های Tales of Dunk and Egg نوشته «جرج آر. آر. مارتین» ساخته شده و به ماجراهای پیش از رمان A Song of Ice and Fire می‌پردازد. طرفداران وستروس، اگرچه همچنان منتظر سریال‌های اسپین‌آف دیگری نیز هستند؛ اما این سریال فرصتی تازه برای بازگشت به این دنیای محبوب خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال A Knight of the Seven Kingdoms چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *