فیلمبرداری فیلم هر چی تو بگی با حضور نعیمه نظام دوست به اتمام رسید

فیلمبرداری فیلم هر چی تو بگی با حضور «نعیمه نظام دوست» در اصفهان به پایان رسید و آماده حضور در جشنواره «فیلم کودک» می‌شود.

فیلمبرداری فیلم سینمایی موزیکال هر چی تو بگی به نویسندگی و کارگردانی «مرتضی آتش زمزم» در لوکیشن‌های مختلف اصفهان به پایان رسیده است. این فیلم که اوایل تابستان امسال در استان اصفهان کلید خورده بود، پس از چهار ماه فیلمبرداری، سرانجام در بستر خشک زاینده‌رود به اتمام رسید. لوکیشن اصلی این اثر، خانه تاریخی سرتیپ سدهی در خمینی‌شهر اصفهان است که یکی از آثار ملی ایران به شمار می‌آید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلمبرداری فیلم هر چی تو بگی با حضور نعیمه نظام دوست به اتمام رسید

فیلم هر چی تو بگی!؟ با حضور بازیگرانی چون «رضا بابک»، «نعیمه نظام‌دوست»، «بهراد خرازی»، «سیاوش چراغی‌پور» و «سپیده مظاهری» ساخته شده است. همچنین جمعی از بازیگران کودک مانند «محمدسام سنایی»، «مانلی پورکبیریان» و «رادمهر دانایی‌فر» نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم هر چی تو بگی

این فیلم محصول «بنیاد سینمایی فارابی» بوده و در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده است. داستان فیلم حول محور نوه‌های «سالارخان» می‌چرخد که تلاش می‌کنند اختلاف بین والدینشان را با کمک پدربزرگ خود حل کنند؛ اما مشکلات بزرگ‌تری بر سر راه آن‌ها قرار می‌گیرد.

«مرتضی آتش زمزم» سال گذشته با فیلم قهرمان من در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان موفق به دریافت جوایز بهترین کارگردانی و فیلمنامه شد و امسال با این فیلم جدید به عرصه سینمای کودک بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم هر چی تو بگی با حضور نعیمه نظام دوست چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *