اکران مردمی فیلم آغوش باز آغاز شد

اکران مردمی فیلم آغوش باز با حضور بازیگران و عوامل فیلم در «پردیس سینمایی کوروش» برگزار شد و با استقبال گرم تماشاگران مواجه شد.

اکران مردمی آغوش باز ، ساخته جدید «بهروز شعیبی»، روز جمعه 23 شهریور 1403 با حضور برخی از بازیگران و عوامل فیلم در «پردیس سینمایی کوروش» برگزار شد.

در این رویداد، هنرمندانی چون «احترام برومند»، «حامد کمیلی»، «محسن کیایی»، «حسن معجونی»، «گلاره عباسی» و «شبنم گودرزی» به همراه کارگردان فیلم، بهروز شعیبی و تهیه‌کننده آن، علی سرتیپی، در کنار مردم به تماشای این اثر پرداختند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اکران مردمی فیلم آغوش باز آغاز شد

پیش از شروع فیلم، «احترام برومند» در سخنانی از کیفیت بالای آغوش باز تمجید کرد و این فیلم را همچون سایر آثار «شعیبی»، فیلمی شریف و ارزشمند دانست. او همچنین به تأکید فیلم بر اهمیت خانواده اشاره کرد. سایر عوامل نیز از حضور پرشور مردم تشکر کرده و برای این فیلم سینمایی، آرزوی موفقیت کردند.

فیلم آغوش باز

آغوش باز ششمین فیلم سینمایی «بهروز شعیبی» بوده و پیش از این در بخش سودای سیمرغ چهلمین و دومین «جشنواره فیلم فجر» نیز حضور داشته و جزو سه فیلم پربیننده جشنواره است. این فیلم از ترکیب چند نسل از بازیگران سینمای ایران و همچنین بازیگران مطرح تئاتر بهره برده و فضای مفرح و موسیقایی دارد.

داستان آغوش باز به روایت سه زوج در فراز و نشیب روابط عاطفی‌شان می‌پردازد که در نهایت به درک جدیدی از عشق دست می‌یابند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اکران مردمب فیلم آغوش باز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *