اظهارات احترام برومند درباره فیلم آغوش باز

«احترام برومند» درباره فیلم آغوش باز گفت که این فیلم مانند سایر آثار بهروز شعیبی، اثری شریف بوده که به اهمیت خانواده تاکید دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

اکران مردمی فیلم سینمایی آغوش باز، ساخته جدید «بهروز شعیبی»، روز جمعه 23 شهریور 1403 با حضور بازیگران و عوامل فیلم در «پردیس سینمایی کوروش» برگزار شد. این مراسم با استقبال مردم و حضور عکاسان و خبرنگاران همراه بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

اکران مردمی فیلم آغوش باز آغاز شد

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اظهارات احترام برومند درباره فیلم آغوش باز

در این رویداد، بازیگران مطرحی همچون احترام برومند ، «حامد کمیلی»، «محسن کیایی»، «حسن معجونی»، «گلاره عباسی» و «شبنم گودرزی» به همراه «بهروز شعیبی» کارگردان فیلم و «علی سرتیپی» تهیه‌کننده حضور داشتند و پیش از نمایش فیلم با مردم صحبت کردند.

«احترام برومند» در سخنان خود به کیفیت بالای آغوش باز اشاره کرده و این اثر را فیلمی شریف دانست. او افزود که این فیلم، همچون دیگر آثار «شعیبی»، به ارزش‌های خانواده توجه ویژه‌ای دارد.

دیگر بازیگران و عوامل فیلم نیز از استقبال مردم قدردانی کرده و آرزوی موفقیت برای این فیلم داشتند. آغوش باز ششمین فیلم بلند «بهروز شعیبی» بوده و در بخش سودای سیمرغ چهلمین و دومین «جشنواره فیلم فجر» حضور داشته است، جایی که جزو سه فیلم پربیننده جشنواره شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اظهارات احترام برومند درباره فیلم آغوش باز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *