سریال به خاطر یک مشت آجیل نوروز 1404 منتشر خواهد شد

سریال به خاطر یک مشت آجیل به منظور احیای سبک زندگی ایرانی و آیین‌های سنتی ویژه استان گیلان، نوروز 1404 به روی آنتن می‌رود.

به گزارش روابط عمومی پروژه، این سریال به تهیه‌کنندگی «علیرضا خرسند» و کارگردانی مشترک «سیاوش قاسمی» در 13 قسمت ویژه نوروز در حال ساخت است. این اثر به مشکلات اقتصادی مردم، به‌ویژه قشر متوسط و ضعیف جامعه در تأمین مخارج شب عید می‌پردازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال به خاطر یک مشت آجیل نوروز 1404 منتشر خواهد شد

«علیرضا خرسند»، تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه، اظهار داشت:

این سریال داستان یک خانواده متوسط را روایت می‌کند که دغدغه‌های فراوانی برای تأمین لباس و خوراک شب عید خود دارند و این چالش‌ها منجر به بروز مشکلات مختلفی برای آن‌ها می‌شود.

وی افزود:

فیلمنامه این اثر توسط «شهیاد ضیائی» نوشته شده و شامل 34 شخصیت است که در کنار چهره‌های شناخته‌شده، از بازیگران تئاتر نیز برای معرفی به عرصه تصویر استفاده شده است.

لوکیشن‌های فیلمبرداری این سریال 60 درصد در تهران و 40 درصد در استان گیلان خواهد بود. «خرسند» همچنین تأکید کرد که با این مجموعه، رقیبی جدی برای فصل هفتم سریال پایتخت خواهیم بود.

این سریال، اولین تجربه سریال‌سازی «خرسند» و «قاسمی» پس از آثار سینمایی شکستن، بازی اجباری، چادر سفید و دوست من پاچان است. فیلمبرداری این اثر از اواخر مهرماه آغاز خواهد شد و به گفته کارگردان، در آن به آیین‌های شب عید گیلان که در فیلم‌های دیگر کمتر به آن‌ها پرداخته شده، اشاره خواهد شد.

سریال به خاطر یک مشت آجیل

«سیاوش قاسمی»، کارگردان مشترک این پروژه نیز گفت:

این سریال ارتباطی با سریال محبوب گل پامچال دارد و به دنبال ایجاد فضایی مشابه آن هستیم که خاطرات خوبی را برای مردم زنده کند.

او افزود:

پس از دهه‌های 60 و 70، ارتباط مردم با رسانه کم‌رنگ شده و ما در تلاش هستیم تا فضایی ایرانی-اسلامی را در سریال‌سازی ایجاد کنیم و الگوهای رفتاری خانواده‌های ایرانی را به تصویر بکشیم.

عواملی که تاکنون برای این سریال مشخص شده‌اند شامل «سحر رضایی» به عنوان جانشین تهیه‌کننده و «مهدی شاهی» به عنوان مجری طرح است. از بازیگران این فیلم می‌توان به افرادی همچون «اکبر عبدی»، «نیما شعبان‌نژاد»، «پژمان جمشیدی»، «گیتی قاسمی»، «علیرضا خمسه»، «رضا شفیعی‌جم»، «جواد رضویان»، «بهنوش بختیاری»، «نعیمه نظام دوست»، «یوسف تیموری» و «یوسف صیادی» برای ایفای نقش در این کار گفت‌وگو شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال به خاطر یک مشت آجیل و سریال‌های دیگر این نوروز 1404 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *