رسمی: انیمیشن Batman: Caped Crusader برای فصل سوم تمدید شد

«مت ریوز»، کارگردان فیلم بتمن، در مصاحبه‌ای با «استیون وینتراوب» از سایت کلایدر، درباره ساخت فصل سوم انیمیشن Batman: Caped Crusader و زمان احتمالی انتشار آن توضیحاتی ارائه داد.

«ریوز» به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه، اعلام کرد که کار روی فصل دوم به خوبی در حال انجام است. بتمن: شوالیه شنل‌پوش، روایتی نوآر از داستان بتمن است که در آن «بروس وین» جوان به جمع شوالیه‌های تاریکی می‌پیوندد و از داستان‌های منتشر شده در دهه‌های 40 و 50 الهام می‌گیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انیمیشن Batman: Caped Crusader برای فصل دوم تمدید شد

«مت ریوز» در رابطه با فصل دوم انیمیشن بتمن شوالیه شنل پوش گفت:

ما در حال حاضر در مرحله انیماتیک هستیم و تمام قسمت‌ها نوشته شده است. ما در حال شروع به تجسم کردن نمایش هستیم.

او افزود:

این مرحله هیجان‌انگیز است و ما به عمق کار رفته‌ایم.

«ریوز» تأکید کرد که با انتقال پروژه به آمازون پرایم، کار روی فصل اول به خوبی پیش رفته بود و این انتقال به راحتی انجام شده است.

وی توضیح داد:

وقتی به آمازون پرایم آمدیم، قسمت‌های فصل اول از قبل نوشته و در حال انیمیشن بودند. بنابراین آن‌ها به پروژه‌ای پیوستند که فصل اول تقریباً به اتمام رسیده بود و می‌دانستند که ما به فصل دوم خواهیم رفت.

انیمیشن Batman: Caped Crusader

در مورد فصل سوم، «ریوز» اشاره کرد که به زودی به‌روزرسانی‌هایی در این خصوص ارائه خواهد شد و از کارهای هنرمند و تهیه‌کنندگان در به تصویر کشیدن سریال تقدیر کرد. او گفت:

فصل سوم… فکر می‌کنم در چند هفته آینده اطلاعات بیشتری خواهیم داشت.

و در مورد زمان‌بندی انتشار، وقتی «وینتراوب» از او پرسید آیا فصل دوم در سال 2025 پخش خواهد شد یا به 2026 موکول می‌شود، «ریوز» گفت که هنوز تاریخ دقیقی مشخص نیست، اما 2025 به نظر محتمل‌تر می‌رسد.

او گفت:

من واقعاً نمی‌دانم. نمی‌خواهم اطلاعات نادرستی ارائه دهم، اما فکر می‌کنم زودتر باشد. احتمالاً 2025، نه 2026. اما واقعاً پاسخ دقیقی ندارم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک فصل دیگر از این انیمیشن چیست؟ آیا سریال انیمیشنی بتمن شوالیه شنل‌پوش را دیده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *