فیلمبرداری فیلم دارچین تلخ به اتمام رسید

تصویربرداری فیلم دارچین تلخ به کارگردانی «نیما هاشمی»، روز گذشته به پایان رسید و حالا به صورت رسمی، مراحل پس‌تولید این اثر آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری‌های فارسی، از روابط عمومی پروژه، با اتمام تصویربرداری این فیلم که نویسندگی آن بر عهده »کریم رجبی» و تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن به «نیما هاشمی» سپرده شده، فرآیند پس‌تولید آغاز شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلمبرداری فیلم دارچین تلخ به اتمام رسید

فیلم سینمایی دارچین تلخ داستانی کمدی از زندگی «سعید» را روایت می‌کند که در آستانه ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش قرار دارد، اما در این مسیر با چالش‌های متعددی روبه‌رو می‌شود.

«نیما هاشمی» پیش از این کارگردانی تله‌فیلم ویلای موروثی و نمایش‌هایی چون تولد جهنمی، میان پرده، باغ آلبالو، مرگ و پزشک نازنین را بر عهده داشته است.

فیلم دارچین تلخ

از جمله بازیگران اصلی این فیلم می‌توان به «سیاوش خیرابی»، «نیما هاشمی»، «خشایار راد»، «نفیسه روشن»، «ساقی زینتی»، «احمد ایراندوست»، «کریم رجبی»، «فرشاد خدایی» و «نیما شمس» اشاره کرد.

دیگر عوامل این اثر عبارتند از: «کریم رجبی» (نویسنده و مشاور کارگردان)، «فرشاد خدایی» (تدوین و صداگذاری)، «پوریا میرزایی» (مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان)، «حمید شکوهی» (مدیر فیلمبرداری)، «داوود قلی‌پور» (مدیر صدابرداری)، «فرشاد خدایی» (طراح صحنه و لباس)، «صوفیا نساجی» (طراح گریم)، «بهزاد هاشمی» (مدیر تولید)، «جلال شعبانی‌نادر» (مدیر تدارکات)، «الهه حاتمی» (منشی صحنه)، «امیرعلی سیدجلالی» و «یاسر مبارک» (عکاسان)، «احمد ایراندوست» و «نیما شمس» (خوانندگان تیتراژ) و «پویا جعفری» و «علیرضا نجفی» (دستیاران کارگردان).

این فیلم در حال حاضر در مراحل پایانی تولید خود قرار دارد و به زودی به نمایش درخواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی داستان این فیلم و بازیگرانش چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *