ترامپ: از تیلور سوئیفت متنفرم

ترامپ در روز یکشنبه صبح در پلتفرم Truth Social در یک پست با حروف بزرگ، بدون ارائه توضیح یا زمینه‌ای نوشت من از تیلور سوئیفت متنفرم.

این واکنش او پس از آن بود که «تیلور سوئیفت»، خواننده مشهور، از «کمالا هریس»، معاون رئیس‌جمهور آمریکا، برای انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد. «لیز چنی»، نماینده سابق کنگره و جمهوری‌خواه که از «هریس» حمایت می‌کند، در پاسخی در پلتفرم ایکس (که قبلاً توییتر نام داشت) با نقل قول از حرف ترامپ نوشت: این را کوچک‌ترین مردی که تاکنون زندگی کرده، می‌گوید. این جمله به یکی از آهنگ‌های آخرین آلبوم «سوئیفت» به نام اداره شاعران شکنجه‌شده اشاره دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تنفر ترامپ از تیلور سوئیفت

«آنا ناوارو»، استراتژیست و مفسر حزب جمهوری‌خواه که منتقد سرسخت «ترامپ» است، در پستی در ایکس نوشت:

«دونالد ترامپ» همان عقل کمی را هم که داشت از دست داده است. «تیلور سوئیفت» او را شکست.

هفته گذشته، «سوئیفت» در اینستاگرام اعلام کرد که قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دموکرات «کمالا هریس» رأی دهد، پس از آنکه «هریس» در مناظره‌ای قاطعانه در برابر «ترامپ» در تاریخ 10 سپتامبر پیروز شد. پست اینستاگرام «سوئیفت» باعث شد بیش از 400 هزار بازدیدکننده در 24 ساعت به سایت اطلاعاتی دولت آمریکا مراجعه کنند.

ترامپ

«سوئیفت» در بخشی از پست اینستاگرامی خود نوشت:

من به «کمالا هریس» رأی می‌دهم چون او برای حقوق و مسائلی که من معتقدم نیاز به یک قهرمان برای دفاع از آن‌ها دارند، مبارزه می‌کند. من فکر می‌کنم او یک رهبر با استعداد و پایدار است و باور دارم که می‌توانیم در این کشور خیلی بیشتر پیشرفت کنیم اگر با آرامش و نه هرج و مرج رهبری شویم.

«سوئیفت» همچنین «ترامپ» را به خاطر استفاده از یک تصویر جعلی و تولیدشده توسط هوش مصنوعی متهم کرد که به اشتباه نشان می‌داد «سوئیفت» از او حمایت کرده است. اطلاعات تکمیلی این موضوع را در مطلب “تصویر هوش مصنوعی تیلور سوئیفت در صفحه اجتماعی دونالد ترامپ جنجال ایجاد کرد” مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حرف «ترامپ» در مورد «سوئیفت» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *