فصل سوم مجموعه دوقلو ها با حضور عمو فیتیله‌ای‌ها در حال تولید است

به گزارش خبرگزاری‌های رسمی ایرانی و فارسی زبان، فصل سوم مجموعه دوقلو ها با حضور عموهای فیتیله‌ای در حال تولید و تصویربرداری است.

«محسن برمهانی»، معاون سیما، روز گذشته، 25 شهریور، از پشت صحنه این مجموعه در ایران مال بازدید و در سخنانی بر تلاش عوامل این پروژه برای به سرانجام رساندن آن تأکید کرد. وی گفت که جذابیت این آثار می‌تواند ادامه‌دار باشد و به زودی به آنتن برسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فصل سوم مجموعه دوقلو ها با حضور عمو فیتیله‌ای‌ها در حال تولید است

«برمهانی» پس از نمایش تصاویری از مجموعه بیان کرد که بچه‌ها به شدت منتظر دیدن چهره‌های محبوب خود در تلویزیون هستند و امیدوار است این سریال هم از نظر زمان پخش و هم از نظر شبکه، در جایگاه خوبی قرار گیرد. او افزود:

موضوعات مرتبط با یک شهر و فرزندآوری در این اثر، از ویژگی‌های جذاب آن به شمار می‌آید.

«مهدی بصیری»، تهیه‌کننده برنامه، در ادامه گفت:

فصل اول سریال دوقلوها در سال 1398 تولید شد و پس از آن دو فصل روی آنتن رفت. به مدت دو سال پیگیری شد تا فصل جدید این مجموعه ساخته شود. دوقلوها به عنوان یک آیتم جذاب با حضور عموهای فیتیله ای طراحی شده و به موضوعات آموزشی نیز پرداخته است. این مجموعه شامل 80 قسمت 30 دقیقه‌ای است و دکور آن به عنوان بزرگ‌ترین دکور کار کودک شناخته می‌شود.

فصل سوم مجموعه دوقلو ها

«علی فروتن»، بازیگر سریال، نیز اظهار داشت که این پروژه با وجود زمان طولانی برای تولید، موفق بوده و عوامل آن تلاش زیادی برای ارائه یک کار قوی انجام داده‌اند. «مهری آل آقا»، دیگر بازیگر مجموعه، خواستار حمایت بیشتر از پروژه‌ها و پرداخت به موقع دستمزدها شد و تأکید کرد که برای هنرمندان تئاتر، کار عشق است.

«علی مسلمی» نیز درباره نیاز مخاطب به برنامه‌های محبوبش صحبت کرد و گفت که طنز موجود در این مجموعه هم تصویری و هم کلامی است. وی افزود که برای داشتن جامعه‌ای سالم، باید بیشتر روی کودکان کار شود.

«حمید گلی» در پایان خاطرنشان کرد که در دنیای امروز، با حجم بالای تولیدات، جذب مخاطب حرفه‌ای ضروری است. او به مقایسه وضعیت امروز با گذشته پرداخت و گفت که اکنون مخاطب به سرعت تغییر می‌کند و باید برای جلب توجه او، تلاش بیشتری صورت گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تولید و ساخت دوباره فصل سوم مجموعه دوقلو ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *