فیلم ایرانی ملودی در جشنواره جاده ابریشم چین اکران خواهد شد

فیلم ملودی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بهروز سبط رسول، در تازه‌ترین حضور بین‌المللی خود در بخش پانورامای یازدهمین جشنواره جاده ابریشم به نمایش درمی‌آید.

جشنواره جاده ابریشم چین از تاریخ 16 تا 25 سپتامبر 2024 (27 شهریور تا 5 مهر ماه) در شهر فوژو چین برگزار خواهد شد. ملودی که محصول سال 2023 است، پخش و توزیع بین‌المللی آن بر عهده کمپانی «دریم لب فیلمز» فرانسه به مدیریت «نسرین میرشب» خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم ملودی در جشنواره جاده ابریشم چین

این فیلم پیش از این در جشنواره‌های مختلفی از جمله پنجاه و چهارمین جشنواره گوا هند، بیست و یکمین جشنواره فیلم چنای هند، بیست و چهارمین جشنواره فیلم Keswick انگلستان و چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور داشته و همچنین در سه بخش از جشنواره مادرید اسپانیا موفق به دریافت جایزه شده است.

فیلم ملودی

ملودی داستان شاعرانه‌ای درباره دختری آهنگساز است که تلاش می‌کند با استفاده از صدای پرندگان آهنگی برای کودکان بسازد. این فیلم در ایران و تاجیکستان فیلم‌برداری شده و «دیمن زندی»، «علیرضا استادی»، «مقداد اسلامی»، «هانا آقائی» و بازیگرانی از تاجیکستان از جمله «صفر حقدادوف» و «زولفیه سادیکوا» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به «مجتبی نورمحمدی» (مدیر تولید)، «علی محمد قاسمی» (مدیر فیلم‌برداری)، «محمود موسوی‌نژاد» (طراح و ترکیب صدا)، «جعفر علیان» (مدیر صدابرداری) و «فواد سمیعی» (آهنگساز) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم ایرانی ملودی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *