فیلم کوتاه گوسفند به جشنواره سینه کید راه پیدا کرد

فیلم کوتاه گوسفند به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی هادی بابایی‌فر، در چهارمین حضور بین‌المللی خود، به بخش رقابتی اصلی جشنواره سینه کید راه یافت.

این جشنواره، که بزرگترین رویداد رسانه‌ای کودک در جهان به‌شمار می‌رود، از 28 مهرماه تا 13 آبان 1403 (19 اکتبر تا 3 نوامبر 2024) در شهر آمستردام برگزار خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم کوتاه گوسفند به جشنواره سینه کید

سینکید بزرگ‌ترین جشنواره بین‌المللی فیلم، تلویزیون و رسانه‌های جدید برای کودکان 4 تا 14 سال است که در وسترجاس‌فابریک شهر آمستردام، هلند برگزار می‌شود. این مراسم که به عنوان یک جشنواره کوچک فیلم‌های کودک آغاز شد، اما اکنون به یک سازمان بزرگ تبدیل شده که در طول سال فعالیت‌های متنوعی را در زمینه فیلم، تلویزیون و رسانه‌های جدید برای کودکان توسعه می‌دهد.

فیلم گوسفند پیش از این در جشنواره‌های برلین، کلگری و برنو 16 نیز حضور داشته است. «رز طباطبایی» و «گلاویژ علم» بازیگران اصلی این فیلم کوتاه هستند و پخش بین‌المللی آن را «دنا رسام» بر عهده دارد.

فیلم کوتاه گوسفند
پوستر فیلم گوسفند

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به «ادیب سبحانی» (فیلمبردار)، «حمید نجفی‌راد» (تدوین)، «فراز مدیری» (طراح صحنه و لباس)، «جواد جهانگیری» (صدابردار)، «زهره علی‌اکبری» (صداگذار)، «فربد جلالی» (تصحیح رنگ) و «بیتا اخلاقی» (جلوه‌های بصری) اشاره کرد.

فیلم کوتاه گوسفند در این جشنواره پخش خواهد شد و باید منتظر نقدها و واکنش‌های مختلف منتقدان و مخاطبان از این فیلم باشیم تا ببینیم که عملکرد آن چگونه بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم کوتاه گوسفند چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *