فیلمبرداری سریال معجون عروسکی آغاز شد

اخیراً خبری منتشر شد که شد که آغاز فیلم‌برداری سریال معجون عروسکی به کارگردانی محمد حدادنسب و تهیه‌کنندگی امین رضی را اعلام می‌کند.

این سریال که یک اثر فانتزی و کمدی در حوزه کودک و نوجوان است، توسط «میرامید حسینی» نوشته شده و «سید محمد مرتضی برف‌چین» به عنوان مجری طرح در آن حضور دارد. سریال معجون عروسکی به گونه‌ای طراحی شده که علاوه بر بازیگران ثابت، بازیگران مهمان نیز با توجه به داستان‌های هر قسمت به تیم بازیگری اضافه خواهند شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آغاز فیلمبرداری سریال معجون عروسکی

بازیگران ثابت این سریال شامل «فخرالدین صدیق‌شریف»، «شراره رنجبر»، «افشین سنگ‌چاپ»، «مریم وطن‌پور»، «پیام صارم» و «سعید قره‌داغلی» هستند. این گروه از بازیگران قرار است در داستانی که محوریت آن حول شخصیت «شهرزاد»، دختر و وارث «گل‌آقا»، می‌چرخد، به ایفای نقش بپردازند.

«شهرزاد» در تلاش است تا مسیر موفقیت پدرش را ادامه دهد، اما در این مسیر موفق نمی‌شود تا زمانی که به رازهای عروسک‌ها پی می‌برد. این نکته، نقطه عطفی در داستان است که ماجراهای جذابی را برای بینندگان به ارمغان خواهد آورد.

سریال معجون عروسکی

فصل اول مجموعه معجون عروسکی در 8 قسمت تولید می‌شود و برنامه‌ریزی‌ها حاکی از آن است که این سریال از یکی از پلتفرم‌های نمایش خانگی پخش خواهد شد.

از دیگر عوامل سریال می‌توان به «مجید طرقی» به عنوان مدیر فیلم‌برداری، «محمدرضا شیبانی» (مدیر صدابرداری)، «ماندانا مرادقلی» (طراح صحنه و لباس) و «صالح مصطفوی» (طراح گریم) اشاره کرد. تیم تولید این سریال با مدیریت تولید «اشکان واحدی»، تلاش می‌کند تا محتوایی جذاب و باکیفیت برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال معجون عروسکی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *