4 سریال قدیمی به جدول پخش شبکه آی فیلم اضافه شدند

شبکه آی فیلم فارسی از تاریخ پنجم مهرماه تغییراتی در جدول پخش سریال‌های خود ایجاد نمود و چهار مجموعه تلویزیونی جدید را جایگزین سریال‌های فعلی خود کرد.

به نقل از روابط عمومی آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی قصه‌های مجید از 5 مهرماه جایگزین سریال دو پنجره شده و هر روز در ساعت 17 پخش خواهد شد. این سریال به کارگردانی زنده یاد کیومرث پوراحمد یکی از خاطره‌انگیزترین آثار در ژانر کودک و نوجوان است که داستان ماجراهای پسربچه‌ای به نام «مجید» و زندگی او با مادربزرگش «بی‌بی» را روایت می‌کند. «مجید» پسرکی شاعر و شیطان است که با رفتارهای خود گاهی بی‌بی را کلافه می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال‌های جدید شبکه آی فیلم

سریال مینو به کارگردانی «امیر پوروزیری» نیز از 31 شهریورماه جایگزین مجموعه در خانه خواهد شد و هر روز ساعت 18 به نمایش درمی‌آید. این سریال محصول سال 1397 است و در ژانر خانوادگی و عاشقانه داستان زندگی سه شخصیت به نام‌های «مینو»، «عماد» و «رضا» را در روزهای پیش از انقلاب و آغاز جنگ تحمیلی روایت می‌کند. داستانی که با شروع جنگ رنگ دیگری به خود می‌گیرد و روایتی از عشق، خیانت و انتقام را به تصویر می‌کشد.

شبکه آی فیلم

همچنین سریال نوار زرد 2 از سوم مهرماه جایگزین سریال سوران خواهد شد و هر شب در ساعت 20 پخش می‌شود. این مجموعه به کارگردانی «پوریا آذربایجانی»، داستان سرگرد «کاوه کیهان» را دنبال می‌کند که درگیر پرونده‌های مختلفی می‌شود که ریشه در گذشته او دارد.

در نهایت، سریال چک برگشتی به کارگردانی «سیروس مقدم» از دوم مهرماه جایگزین سریال زن بابا شده و هر شب در ساعت 21 روی آنتن خواهد رفت. در این سریال بازیگرانی چون «امیر جعفری»، »ریما رامین‌فر»، «هدایت هاشمی» و «هومن برق‌نورد» ایفای نقش کرده‌اند. داستان این مجموعه حول محور «لطیف» می‌چرخد که پس از آزادی از زندان، به دنبال پیدا کردن شغلی برای شروع زندگی جدید است، اما مشکلاتش با یک چک برگشتی دو چندان می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال‌های جدید شبکه آی فیلم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *