تیزر فصل دوم سریال Hellbound منتشر شد

نتفلیکس بالاخره اطلاعات اساسی را درباره فصل دوم سریال کره‌ای محبوبش، با انتشار تیزر فصل دوم سریال Hellbound به صورت رسمی منتشر کرد.

سوال اساسی اینکه آیا عدالت الهی وجود دارد یا موجوداتی که انسان‌ها را به جهنم می‌کشند بخشی از چیزی کاملاً متفاوت هستند، ذهن ساکنان دنیای جهنم‌زده را مشغول کرده است. این درام تاریک کره‌ای به کارگردانی یئون سانگ-هو و نویسندگی چو گیو-سئوک (میخ) به بررسی این پرسش‌ها می‌پردازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر فصل دوم سریال Hellbound منتشر شد

در پایان فصل اول، رهبر مذهبی، رئیس «جونگ جین‌سو» ناپدید شده بود. «پارک جونگ‌جا» بازگشت و «مین هی‌جین» توانسته بود با کودک «تافی »فرار کند، با وجود اینکه این کودک به جهنم محکوم شده بود. در فصل دوم، فرقه‌های مذهبی حقیقت نوین، سرپیکان و رهبر «سوده»، «هی‌جین»، باید با احیای ناگهانی افراد محکوم قبلی کنار بیایند. آیا واقعاً ممکن است که بتوان احکام این موجودات ماورایی را شکست؟

فصل دوم Hellbound که در جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان برای نخستین‌بار در تاریخ 25 اکتبر 2025 (4 آبان 1403) روی نتفلیکس منتشر خواهد شد. این سریال با بازی «کیم سونگ-چول،» «کیم هیون-جو» و «کیم شین-راک» همراه است.

«جونگ جین‌سو»، بنیان‌گذار فرقه مذهبی حقیقت نوین، پس از چندین سال محکومیت به جهنم به دنیای زنده‌ها بازگشته است. او پس از بازگشت متوجه می‌شود که دستورات حقیقت نوین و فرقه تندروتر آن، اکنون جامعه را تحت کنترل دارند؛ اما وقتی «جین‌سو» متوجه می‌شود که او تنها کسی نیست که به زندگی بازگشته، به دنبال درک این موضوع است که احیا چه تأثیری بر او گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Hellbound چیست؟ آیا فصل ابتدایی این اثر ار تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Netflix


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *