فصل دوم سریال طوبی ساخته خواهد شد؟

«امین زندگانی»، بازیگر نقش «فخرالدین» در سریال طوبی ، از احتمال تولید فصل جدید این سریال سخن گفت و این موضوع را وابسته به موفقیت سازندگان و رفع خستگی‌های آنان دانست.

وی در یک برنامه تلویزیونی ویژه درباره این سریال که اقتباسی آزاد از کتاب اربعین طوبی است، تصریح کرد:

به گفته «سید حسین امیرجهانی»، فیلمنامه‌نویس، تنها 10 درصد از داستان به‌طور کامل از این کتاب اقتباس شده و مابقی حواشی و داستان‌ها ناشی از خلاقیت نویسنده است.

«زندگانی» با ابراز تأسف از اینکه دیر به این رمان ارزشمند آشنا شده، افزود:

خوشحالم که سریال باعث افزایش اقبال به کتاب و بالا رفتن تیراژ آن شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


احتمال ساخت فصل دوم سریال طوبی

«امین زندگانی» همچنین به تشریح داستان طوبی پرداخت و گفت:

این سریال روایت‌گر خانواده‌ای در تهران است که به‌دنبال یک حادثه، به دنیای سیاسی وارد می‌شوند و با مبارزان انقلاب مرتبط می‌شود. در این راستا، اسامی لیست مبارزان انقلابی که در یک کیف قرار دارد، به دست پدر «طوبی» می‌رسد و این موضوع آغازگر یک سلسله حوادث است. «فخرالدین» مأمور می‌شود تا کیف را از نجف به تهران منتقل کند و در این مسیر با «طوبی» روبرو می‌شود. به‌دلیل کشته شدن پدر «طوبی»، این مرگ به گردن «فخرالدین» می‌افتد و داستان ادامه می‌یابد تا دختر این خانواده ناچار به مهاجرت به عراق می‌شود.

بازیگر نقش «فخرالدین» همچنین خاطرنشان کرد:

اگر توفیق یارمان باشد و خستگی از تن آقایان «حسینی»، «سلطانی» و «امیرجهانی» خارج شود، ممکن است فصل دوم طوبی ساخته شود. به نظر من این سریال ظرفیت ساخت فصل جدید را دارد.

سریال طوبی

سریال طوبی به کارگردانی «سعید سلطانی» و تهیه‌کنندگی «سید حامد حسینی» از تاریخ 13 مرداد 1403 از شبکه یک سیما پخش می‌شود و بازیگرانی همچون «پرویز فلاحی پور»، «امین زندگانی»، «مهدی سلوکی»، «فرهاد آئیش»، «فریبا متخصص»، «سودابه بیضایی» و «شبنم قربانی» در آن ایفای نقش کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فصل دوم سریال طوبی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *