محسن کیایی ساخت سریال هزار‌ و یک شب را تایید کرد

«محسن کیایی» در گفت‌وگویی با «فریدون جیرانی» به جزئیات تازه‌ای از سریال هزار‌ و یک شب خود با «مصطفی کیایی» اشاره کرد و اظهاراتی داشت.

سریال هزار و یک شب اولین همکاری مشترک بین یک کمپانی ترکیه‌ای و ایران است. دلیل انتخاب این داستان، آشنایی مردم خاورمیانه با آن است و به نظر می‌رسد برای یک پروژه بین‌المللی اولین بار، انتخابی بسیار مناسب باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


محسن کیایی ساخت سریال هزار‌ و یک شب را تایید کرد

این سریال به کارگردانی «محسن کیایی» در حال تولید است و براساس اخبار منتشر شده، در نوروز 1404 از پلتفرم فیلیمو به نمایش درخواهد آمد. از دیگر نکات برجسته این مجموعه، حضور «هدیه تهرانی»، بازیگر نام‌آور و محبوب سینمای ایران است که پس از چهار سال دوری، در سومین تجربه خود در شبکه نمایش خانگی ایفای نقش می‌کند.

او پیش از این در سریال‌های موفق قلب یخی به کارگردانی «سامان مقدم» و همگناه به کارگردانی «مصطفی کیایی» حضوری چشمگیر داشت که هر دو از آثار محبوب و پربیننده شبکه نمایش خانگی به شمار می‌روند.

سریال هزار‌ و یک شب

اگرچه تاکنون اطلاعات زیادی درباره داستان یا جزییات دیگر این پروژه منتشر نشده، اما انتظار می‌رود هزار و یک شب با توجه به ترکیب عوامل و بازیگران، اثری پرمخاطب و مورد توجه قرار گیرد. این مجموعه از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد و به زودی اطلاعات بیشتری از آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت سریال هزار و یک شب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *