تریلر فصل دوم انیمه My Happy Marriage مشخص شد + تاریخ انتشار

چندی پیش اولین تریلر فصل دوم انیمه My Happy Marriage به همراه اعلام بازیگران جدید و همچنین تاریخ انتشارش به صورت رسمی منتشر شد.

داستان این سریال، عشق میان «کیوکا» و «میو» را نشان می‌دهد که همچنان در فصل دوم انیمه اقتباسی از رمان My Happy Marriage اثر «آکومی آگیتوگی» ادامه می‌یابد و آن‌ها با چالش‌های تازه‌ای روبه‌رو می‌شوند که باید با همکاری یکدیگر بر آن‌ها غلبه کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار فصل دوم انیمه My Happy Marriage مشخص شد

صبح امروز، استودیوی «کادوکاوا» اعلام کرد که فصل دوم انیمه ازدواج خوش من در ژانویه 2025 (بهمن/اسفند 1403) پخش خواهد شد و به همین مناسبت، اولین تریلر، تصویر رسمی و سه بازیگر جدید نیز معرفی شدند که نقش مهمی در روند داستان خواهند داشت.

بازیگران جدید فصل دوم شامل موارد زیر هستند:

  • تاداکیو کوودو با صداپیشگی ریووتارو اوکیا، پدر کیوکا و رئیس سابق خانواده
  • فویو کوودو با صداپیشگی کیکوکو اینوئه، مادر کیوکا
  • نائوشی اوسویی با صداپیشگی یویا اوچیدا، بنیان‌گذار فرقه «ارتباط با افراد با استعداد» که قصد دارد از میو برای براندازی جامعه استفاده کند.

«تاکه‌هیرو کوبوتا» همچنان کارگردانی این انیمه را برعهده دارد و «ماسایوکی کوجیما» نیز در این فصل به عنوان یکی از کارگردانان همکاری می‌کند. «آمی ساتو» همچنان به نوشتن ترکیب سریال ادامه می‌دهد و «شوکو یاسودا» طراحی شخصیت‌ها را بر عهده دارد و «کونییوکی ایتو» به عنوان طراح شخصیت‌های فرعی و «ایوان کال» آهنگسازی موسیقی را بر عهده دارند.

پلتفرم نتفلیکس پخش انیمه را همزمان با پخش آن در ژانویه 2025 ادامه خواهد داد. انتشارات ین پرس نسخه انگلیسی این سریال را منتشر می‌کند و داستان را این‌گونه توصیف می‌کند:

«میو سایموری» که بدون استعدادهای خاصی در خانواده‌ای نجیب و مشهور به قدرت‌های فراطبیعی متولد شده، تحت ظلم نامادری‌اش به زندگی پر از زجر و خدمتکاری محکوم شده است؛ اما زمانی که به سن ازدواج می‌رسد، امیدهایش برای زندگی بهتر فرو می‌ریزد وقتی متوجه می‌شود که نامزدش «کیوکا کوودو»، فرمانده‌ای است که به‌خاطر رفتار سرد و بی‌رحمانه‌اش، تمامی عروس‌های قبلی‌اش ظرف سه روز از نامزدی فرار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فصل دوم انیمه My Happy Marriage چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Crunchyroll


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *