آمریکا سریال‌های موسی و یوسف پیامبر را می‌سازد

« دالاس جنکینز »، خالق سریال پرطرفدار برگزیده (The Chosen)، با تأسیس استودیوی فیلمسازی جدید خود، خبر از تولید چندین پروژه تازه داد.

از جمله این پروژه‌ها، یک سریال انیمیشن و دو مجموعه تلویزیونی درباره زندگی موسی و یوسف پیامبر است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های تاریخی و حماسی تاریخ جهان

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کارگردان سریال‌های موسی و یوسف پیامبر مشخص شدند

این استودیو در رویدادی ویژه با حضور هواداران، دو فصل پایانی سریال برگزیده را که از سال 2017 پخش آن آغاز شده بود، معرفی خواهد کرد. در این سریال «جاناتان رومی» نقش «مسیح» را بازی می‌کند و طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد.

فصل ششم برگزیده به داستان تصلیب عیسی اختصاص یافته و فصل هفتم ماجرای رستاخیز عیسی را روایت خواهد کرد. هر دو فصل در قالب هشت قسمت تولید شده‌اند و دو قسمت کلیدی، یعنی تصلیب و رستاخیز، در سینماها نیز اکران خواهند شد.

پخش چهار فصل نخست برگزیده با یک مدل پخش منحصربه‌فرد از طریق اپلیکیشن اختصاصی سریال انجام شده است. همچنین، تولید فصل پنجم این سریال در ماه ژوئیه به پایان رسیده و انتظار می‌رود بهار سال آینده منتشر شود.

دالاس جنکینز

«جنکینز» همچنین اعلام کرد که سریال انیمیشنی جدید با عنوان ماجراجویی‌های برگزیده (The Chosen Adventures) در دست تولید است. این مجموعه به دوران جوانی «عیسی مسیح» می‌پردازد و «پل والتر هاوزر» به عنوان صداپیشه عیسی در آن حضور دارد.

علاوه بر این پروژه‌ها، سریالی درباره اعمال رسولان (Acts of the Apostles) و یک مینی‌سریال درباره «یوسف» پیامبر نیز در حال ساخت است. «جنکینز» درباره مینی‌سریال یوسف اظهار داشت که این مجموعه در هشت قسمت روایت خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت این سریال‌ها توسط آمریکا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *