تریلر فیلم Sinners منتشر شد

همکاری پنجم «رایان کوگلر» و «مایکل بی. جوردن» از زمان اعلام آن در ژانویه در هاله‌ای از راز باقی مانده بود تا اینکه بالاخره تریلر فیلم Sinners متشر شد.

حالا طرفداران مشتاق سینما، اولین نگاه به فیلم گناهکاران پیدا کرده‌اند که قرار است در تاریخ 7 مارس 2025 (16 شهریور 1404) توسط وارنر برادرز اکران شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Sinners منتشر شد

این فیلم ترسناک که به شدت مورد انتظار است، بر اساس فیلمنامه‌ای اورجینال از «کوگلر» ساخته شده و داستان آن در دهه 1930 و در دوران جدایی نژادی جنوب آمریکا می‌گذرد.

فیلمبرداری این پروژه اوایل امسال در منطقه نیواورلئان انجام شده است؛ اما جزئیات بیشتری از جمله عنوان و آن تا کنون مخفی نگه داشته شده بود. روز دوشنبه، عنوان این فیلم به‌عنوان گناهکاران اعلام شد و «جوردن» نیز پوستر فیلم را که نمای نزدیکی از او در دو لباس مختلف را نشان می‌دهد، به اشتراک گذاشت و نوشت:

با شیطان برقصید… و او به خانه‌تان خواهد آمد.

پس از انتشار تریلر فیلم گناهکاران ، خلاصه داستان آن نیز به انتشار رسید که به شرح زیر است:

دو برادر دوقلو می‌کوشند تا زندگی‌های پرمشکل خود را پشت سر بگذارند و به زادگاه خود بازگردند تا دوباره شروع کنند، اما خیلی زود متوجه می‌شوند که شر بزرگ‌تری در انتظار بازگشت آن‌هاست.

این فیلم با بازیگران برجسته‌ای همچون «جوردن»، «دلروی لیندو»، «جک اوکانل» و «هیلی استاینفلد» همراه است. همچنین «وونمی موساکو»، «جیمی لاوسون»، «عمر بنسون میلر»، «لی جون لی» و «لولا کیرک» نیز در این فیلم حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر Sinners چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *