فیلم کوتاه خلیل به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تایوان راه یافت

فیلم کوتاه خلیل به کارگردانی و نویسندگی «سید پیام حسینی»، به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تایوان راه یافت و در فهرست جایزه هیئت داوران کودکان قرار گرفت.

فیلم خلیل به کارگردانی و نویسندگی «سید پیام حسینی» به چهاردهمین دوره «جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تایوان» راه یافته است. این جشنواره که با عنوان Kaohsiung Film Festival شناخته می‌شود، از معتبرترین رویدادهای سینمایی در آسیا است. امسال از میان 2485 فیلم کوتاه ارسال‌شده از 91 کشور، 41 فیلم کوتاه بین‌المللی و 21 فیلم تایوانی برای حضور در این جشنواره انتخاب شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم کوتاه خلیل به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تایوان راه یافت

فیلم «خلیل» که داستان پسربچه‌ای 13 ساله را روایت می‌کند که پس از مرگ پدرش نگران سرنوشت او در آخرت است، در ادامه موفقیت‌های بین‌المللی خود توانسته در بخش جایزه هیئت داوران کودکان این جشنواره حضور یابد. این فیلم پیش از این در «جشنواره بین‌المللی فیلم لسینیا در ایتالیا» موفق به کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه و جایزه ویژه هیئت داوران شده است.

فیلم کوتاه خلیل

«جشنواره فیلم کوتاه تایوان» از 12 تا 27 اکتبر 2024 (12 مهر تا 6 آبان 1403) در شهر کائوسیونگ برگزار خواهد شد. در این فیلم، بازیگرانی مانند «طاها چراغی»، «امید چراغی»، «طاها محمدی» و «حسین مرادی» ایفای نقش می‌کنند. پخش بین‌المللی اثر بر عهده گروه دریچه سینما و مؤسسه پناه فیلم است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم کوتاه خلیل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *