تریلر سریال Wizards Beyond Waverly Place منتشر شد

سرویس استریم دیزنی پلاس، تریلر سریال Wizards Beyond Waverly Place با عنوان جادوگران فراتر از وِیورلی پلیس را به صورت منتشر کرد.

این سریال به زندگی بزرگسالی «جاستین روسو»، با بازی «دیوید هنری»، یکی از بازیگران اصلی سریال، می‌پردازد که اکنون به‌عنوان یک پدر و همسر در تلاش برای داشتن یک زندگی عادی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر سریال Wizards Beyond Waverly Place منتشر شد

در تریلر سریال جادوگران فراتر از مکان ویورلی ، «الکس روسو»، با بازی «سلنا گومز» که شخصیت میانه‌رو و قانون‌شکن سریال اصلی است، «بیلی» (با بازی جانیس لی‌آن براون) را به دیدار معلم جدید جادوگری‌اش، برادر بزرگش «جاستین» می‌برد. «جاستین» در برابر خواهرش مقاومت می‌کند.

داستان فیلم جادوگران فراتر از مکان ویورلی حول‌محور «جاستین» می‌چرخد که به زندگی عادی و دنیوی خود با همسر و دو پسرش ادامه می‌دهد. هنگامی که «الکس» به در خانه‌اش می‌آید و «بیلی» را با خود می‌آورد، او متوجه می‌شود که باید مهارت‌های جادویی‌اش را دوباره به کار بگیرد تا به عنوان مربی «بیلی»، جادوگر در حال آموزش، فعالیت کند و در عین حال مسئولیت‌های روزمره‌اش را نیز مدیریت و آینده دنیای جادوگران را حفظ کند.

در تریلر Wizards Beyond Waverly Place ، «الکس» به توصیف «بیلی» می‌پردازد و او را به طرز عجیبی شبیه به خود در دوران جوانی‌اش معرفی می‌کند. «سلنا گومز» که به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی پروژه نیز در کنار هنری فعالیت می‌کند، پیش‌بینی شده است که تنها در قسمت اول حضور داشته باشد.

فیلم جادوگران فراتر از مکان ویورلی با دو قسمت در تاریخ 29 اکتبر 2024 (8 آبان 1403) از شبکه دیزنی پخش می‌شود و نه قسمت اول این سریال روز بعد روی دیزنی پلاس منتشر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر این سریال چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *