فیلم کوتاه زا آماده نمایش شد

فیلم کوتاه زا به نویسندگی و کارگردانی «حسین صباغ» پس از اتمام مراحل فنی آماده نمایش شد و با عنوان انگلیسی «labor» رونمایی شد.

فیلم کوتاه labor (زا) به نویسندگی و کارگردانی «حسین صباغ»، با اتمام مراحل فنی خود آماده نمایش شده است. این فیلم توسط انجمن سینمای جوانان ایران دفتر یزد تهیه شد و داستان آن درباره زنی است که برای نجات زندگی‌اش با خودش به نبرد می‌پردازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم کوتاه زا آماده نمایش شد

فیلم زا از تیمی حرفه‌ای بهره برده که شامل برنامه‌ریزی و دستیار کارگردانی «محمدعلی نعمت‌الهی»، منشی صحنه «بهناز بهرامی» و دستیاران کارگردانی «مریم فلاح» و «علی جبینیان» است. تصویربرداری این اثر توسط «رامین راستجو» انجام شده و تیم تصویربرداری آن شامل «ابوالفضل رکوعی»، «مهدی فدایی»، «علی فتوحی» و «محمد افخمی» است. همچنین، «امین حاجی حسینی» به عنوان صدابردار و «یوسف شریفی» به عنوان دستیار صدابرداری این پروژه حضور داشته‌اند.

فیلم کوتاه زا

در طراحی صحنه، «صادق نصیری» و تیمی متشکل از «حسین مختاری» و «سجاد نصیری» فعالیت کرده‌اند. طراحی لباس بر عهده نوشین «صفی یاری» و «لیلا مولایی‌نژاد» بوده و «ساقی شاه مرادی» به همراه تیم گریم خود، اجرای گریم فیلم را بر عهده داشته‌اند.

«شیدا گرجی» تدوین این فیلم را انجام داده و «کامیار لطفی» دستیار تدوین بوده است. «ایمان صالحی» مسئولیت اصلاح رنگ و نور را بر عهده داشته و «ندا محسنی» صداگذاری فیلم را انجام داده است.

در این فیلم «مهناز کرباس‌چیان»، «طاهره هنزایی» و «محسن عالم‌زاده» به عنوان بازیگران اصلی حضور دارند. همچنین، «مرضیه جمشیدی» و «فائزه مطهری» نیز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. مجری طرح این اثر استودیو اردیبهشت است و تجهیزات فیلم توسط حسین افضلی تأمین شده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم کوتاه زا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *