همنواز

فیلم زندگینامه فرانک سیناترا ساخته خواهد شد

اخیراً مشخص شد که فیلم زندگینامه فرانک سیناترا (Frank Sinatra)، یکی از خوانندگان مطرح دهه 60 میلادی در سبک جز و پاپ ساخته خواهد شد.

«مارتین اسکورسیزی»، فیلمساز برنده اسکار و خالق برخی از مهم‌ترین آثار سینما، قصد داشت امسال دو فیلم بسیار مورد انتظار را پشت سر هم فیلمبرداری کند. یکی از این فیلم‌ها، یک حماسه مذهبی به نام زندگی عیسی بود که براساس رمان «شوساکو اندو» در سال 1973 نوشته شده است و دیگری یک فیلم زندگی‌نامه‌ای درباره خواننده افسانه‌ای «فرانک سیناترا» خواهد بود. مجله «ورایتی» گزارش داده که هر دو پروژه به تعویق افتاده‌اند و هیچ‌کدام از این فیلم‌ها امسال ساخته نخواهند شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم زندگینامه فرانک سیناترا

فیلم زندگی عیسی قرار بود اولین پروژه‌ای باشد که وارد مراحل تولید شود. اگرچه هیچ بازیگری به صورت رسمی اعلام نشده، یک منبع آگاه به ورایتی گفته که فیلم همچنان در حال توسعه است. «اسکورسیزی» به شدت مصمم به ساخت این فیلم درباره رهبر مسیحیان است و گزارش شده که بودجه آن را به صورت مستقل تأمین می‌کند.

فیلم زندگینامه فرانک سیناترا

او رویکرد مشابهی را برای فیلم حماسی سکوت (2016) که آن هم براساس رمانی از «اندو» ساخته شده بود، در پیش گرفت. «اسکورسیزی» امیدوار بود که فیلم را در اسرائیل، ایتالیا و مصر فیلمبرداری کند، اما این مکان‌ها هنوز تأیید نشده‌اند.

فیلم فرانک سیناترا که هیجان زیادی در صنعت سینما به وجود آورده است، به نظر می‌رسید که این فیلم بیشتر پیشرفت کرده بود و حتی یک تاریخ شروع در نوامبر برنامه‌ریزی شد؛ اما طبق گفته منابع مختلف مرتبط با تولید، به افرادی که در این پروژه مشارکت داشتند، در اواسط آگوست اطلاع داده شد که تاریخ نوامبر لغو شده است و هیچ تاریخ جدیدی برای شروع اعلام نشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم زندگینامه «فرانک سیناترا» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *