همنواز

فیلم مهمانی از کارائیب آماده نمایش در سینماها شد

با رفع توقیف پس از سه سال فیلم مهمانی از کارائیب به کارگردانی «بهزاد فراهانی» آماده اکران عمومی شده و به زودی بر پرده سینماهای کشور خواهد رفت.

فیلم سینمایی مهمانی از کارائیب به کارگردانی «بهزاد فراهانی» و تهیه‌کنندگی «شهرام گیل‌آبادی»، پس از گذشت سه سال از زمان ساخت، از توقیف خارج شده و برای اکران عمومی آماده می‌شود. این فیلم که در تابستان 1400 ساخته شده بود، اکنون فرصتی برای نمایش در سینماهای سراسر کشور پیدا کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم مهمانی از کارائیب آماده نمایش در سینماها شد

فیلمنامه این اثر که نخستین تجربه کارگردانی «بهزاد فراهانی» محسوب می‌شود، بر اساس کتابی به قلم خود او نوشته شده است. «حمیدرضا قطبی» نیز در مقام مشاور کارگردان، در این پروژه با او همکاری کرد.

داستان مهمانی از کارائیب درباره خیاطی باتجربه بوده و عاشق زنی شده که همسرش اعدام شده است. خیاط به دلیل وفاداری به دوستی‌اش و شجاعت بیان این عشق را ندارد و زن نیز به خاطر تعهد به همسر از دست‌رفته‌اش، عشق خود را پنهان می‌کند. این داستان بازتاب‌دهنده بسیاری از عشق‌های پنهانی و ناتمام در جوامع شرقی است که فلسفه آن را برای فهم سرانجام آن‌ها باید کاوید.

در این فیلم عاشقانه، بازیگرانی چون «رضا بابک»، «بیوک میرزایی»، «شقایق فراهانی»، «کامران تفتی»، «رامین ناصرنصیر»، «مهناز غمخوار»، «فهیمه رحیم‌نیا» و «آذرخش فراهانی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تیم تولید این اثر نیز از متخصصانی چون «مرتضی پورصمدی» به عنوان مدیر فیلمبرداری، «شهرام متولی‌باشی» به عنوان مدیر صدابرداری و «نوید فرح‌مرزی» به عنوان طراح چهره‌پردازی بهره برده است. همچنین «مریم قربانی‌نیا» به عنوان مشاور رسانه‌ای و «جواد راهزانی» مدیر تولید این پروژه بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم مهمانی از کارائیب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *