همنواز

سریال چاکی پس از سه فصل کنسل شد

سریال چاکی محصول تلویزیونی کمدی و ترسناک که از شبکه‌های یو‌اس‌ای نتوورک (USA Network) و سای‌فای (Syfy)، به انتشار می‌رسید، توسط این شبکه‌ها کنسل شد.

فصل سوم در دو بخش پخش شد؛ بخش اول در اکتبر 2023 و بخش دوم بین آوریل و مه 2024 به انتشار رسیدند. طبق گفته منابع، بحث‌هایی برای بازگرداندن سریال به یک فصل نهایی کوتاه یا حتی یک فیلم جمع‌بندی در جریان بود، اما در نهایت به نتیجه نرسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال چاکی پس از سه فصل کنسل شد

«دون مانچینی»، خالق این سریال، در بیانیه‌ای گفت:

از شنیدن خبر اینکه سریال Chucky با فصل چهارم باز نخواهد گشت، قلبم شکست؛ اما بسیار سپاسگزارم که سه سال فوق‌العاده را داشتیم.

او افزود:

می‌خواهم از کمپانی‌هایی که تاکنون پشت‌مان بودند، بازیگران فوق‌العاده‌مان و گروه مستقر در تورنتو تشکر کنم.

چاکی ادامه‌دهنده فرانچایز ترسناک بازی کودکانه (Child Play) بود و پس از وقایع فیلم کالت چاکی روایت می‌شد. «برد دوریف» دوباره به عنوان صدای عروسک قاتل Good Guy بازگشت. بازیگران دیگر این سریال شامل «زکری آرتور»، «بیورگین آرنارسون»، «آلویا آلن لیند»، «جنیفر تیلی»، «الکس وینسنت»، «کریستین الیز»، «دوا ساوا»، «لاچلان واتسون» و «فیونا دوریف» بودند.

سریال چاکی

چاکی پس از پخش با استقبال هواداران و منتقدان رو‌به‌رو شد و شرکت NBCUniversal اعلام کرد که بخش اول فصل سوم، پربیننده‌ترین فصل سریالی در شبکه‌های USA و Syfy از سال 2021 در بین بزرگسالان 18 تا 49 ساله بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کنسل شدن سریال چاکی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *