همنواز

ساعت پخش سریال یک گروه واقعی [+ خلاصه داستان و زمان پخش تکرار]

سریال درام اکشن جنایی «یک گروه واقعی» از شبکه تماشا روی آنتن می‌رود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال یک گروه واقعی با ما همراه شوید.

مجموعه تلویزیونی یک گروه واقعی (True Justice) به کارگردانی «وین رز»، «لورو چارتراند» و «کئونی واکسمن» ساخته شده است. این سریال محصول مشترک کانادا و آمریکاست. «استیون سیگال» در این مجموعه اکشن جنایی، نقش «الیجا کین»، رئیس واحد تحقیقات ویژه یک گروه ضربت پلیس مخفی در سیاتل واشنگتن را بازی می‌کند.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌‌های درام، جنایی و اکشن هستید، می‌توانید سریال یک گروه واقعی را از جمعه 6 مهر ماه 1403 هر شب از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال یک گروه واقعی ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساعت پخش سریال یک گروه واقعی از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال یک گروه واقعی هر شب ساعت 19:30 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 02:30 بامداد، 09:30 و 14:30 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال یک گروه واقعی از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال یک گروه واقعی

پخش جهانی سریال «یک گروه واقعی» که نام اصلی آن «عدالت حقیقی» است، از سال 2011 میلادی و از کشور اسپانیا شروع شد و سپس در آمریکا منتشر شد.

«تقاطع مرگبار»، «انتقام تاریک»، «شهر جنگ»، «کوچه خونین»، «خشونت حادثه» و «سرباز انتقام» نام تعدادی از قسمت‌های مجموعه تلویزیونی یک گروه واقعی (True Justice) است.

بازیگران سریال یک گروه واقعی

  • استیون سیگال در نقش الیجا کین
  • ویلیام استوارت در نقش آندره میسون
  • سارا لیند در نقش سارا
  • وارن کریستی در نقش رادنر
  • جسی هاچ در نقش جانی گارسیا
  • لاکلین مونرو در نقش مارک سیمس
  • مگان اوری در نقش جولیت
  • تانایا بیتی در نقش جسیکا فینچ
  • آدریان هولمز در نقش مارکوس میچل
  • کایل کسی در نقش برَد گیتس
  • الکس مالاری جونیور در نقش هیرو
  • زک سانتیاگو در نقش ایدی گوگول
  • گیل بیلاز در نقش نیکولی پوتین
  • آدریان هاف در نقش کلانتر گریوز

علاوه بر هنرمندانی که نام بردیم، بازیگران دیگری از جمله جِی آنتونی پنا، ایگور جیجیکین، کریستال بالینت، چلسی ریست، پیتر گراهام گادرو، الکس زاهارا، وینسنت گیل، مکنزی گری، پیتر کنت، وودی جفریز، رابرت ملونی، آلخاندرو ری، جانسون فان، جیمز کیدنی و کیمانی ری اسمیت نیز در سریال یک گروه واقعی به نقش‌آفرینی پرداختند.

خلاصه داستان سریال یک گروه واقعی

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال یک گروه واقعی از شبکه تماشا سراغ قصه‌ی این مجموعه درام، جنایی و اکشن می‌رویم که درباره‌ی یک گروه پلیس مخفی است که سعی می‌کنند از طریق مواد فروشان خرده پا به اشخاص تبهکار اصلی وارد کننده مواد دست یابند.

زمان پخش تکرار سریال یک گروه واقعی از شبکه تماشا
زمان پخش تکرار سریال یک گروه واقعی از شبکه تماشا

در خلاصه داستان سریال یک گروه واقعی آمده است: الیجا کین از نیروهای ویژه هنرهای رزمی ایالات متحده، عضو گروهی از پلیس‌های مخفی می‌شود که باید با اراذل و اوباش خیابانی و گروه‌های تبهکاری مبارزه کنند؛ مانند کاری که کیسی ریبک در قایق انجام می‌دهد.

صداپیشگان سریال «یک گروه واقعی»

در دوبله مجموعه یک گروه واقعی (True Justice)، قنبری علاوه بر مدیریت دوبلاژ، گوینده استیون سیگال بازیگر نقش کین نیز بوده است. حسین عرفانی، بهرام زند، چنگیز جلیلوند و تورج مهرزادیان دوبلورهایی هستند که پیش از این به جای سیگال صحبت کرده‌اند.

صداپیشگان دیگر «یک گروه واقعی» عبارتند از: مینو غزنوی (سارا)، فریبا رمضان پور (جولیت)، منوچهر والی زاده (رادنر)، نسرین اسنجانی (جوردن)، مریم جلینی (لیزا)، امیر منوچهری (خبرچین)، بهروز علی محمدی (برد)، ناصر احمدی (کنت)، رضا آفتابی (آندره)، امیر بهرام کاویان پور (گریوز)، پرویز ربیعی، تورج مهرزادیان، امیرصالح کسروی و علی اصغر رضایی نیک.

گفتنی است نام کین هنگام دوبله بنا به خواست واحد ویراستاری سیما به کانر تغییر داده شده است.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال یک گروه واقعی نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال یک گروه واقعی استیون سیگال، ویلیام استوارت، سارا لیند، وارن کریستی، جسی هاچ، لاکلین مونرو، مگان اوری، تانایا بیتی، آدریان هولمز، کایل کسی، الکس مالاری، زک سانتیاگو، گیل بیلاز، آدریان هاف، جِی آنتونی پنا، ایگور جیجیکین، کریستال بالینت، چلسی ریست، پیتر گراهام گادرو، الکس زاهارا، وینسنت گیل، مکنزی گری، پیتر کنت، وودی جفریز، رابرت ملونی، آلخاندرو ری، جانسون فان، جیمز کیدنی و کیمانی ری اسمیت به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال یک گروه واقعی چند قسمت است؟

این مجموعه در 13 قسمت به کارگردانی وین رز، لورو چارتراند و کئونی واکسمن ساخته شده است.

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال یک گروه واقعی چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های درام اکشن جنایی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با فیگار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال یک گروه واقعی چیست؟ آیا به مجموعه‌های جنایی علاقه دارید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *