همنواز

فیلم زودپز 600 هزار بلیط در 7 روز گذشته فروخته است

سالن‌های سینمایی در حالی پیش‌فروش فیلم زودپز را یک هفته زودتر آغاز کرده‌اند که در هفت روز گذشته تنها حدود 600 هزار نفر به تماشای فیلم‌های روی پرده رفته‌اند.

در این میان، پرفروش‌ترین فیلم‌ها به‌جز تگزاس 3 که از خردادماه روی پرده سینماهاست، شامل فیلم‌های مفت بر، پول و پارتی، قیف و ببعی قهرمان بوده‌اند. در میان این آثار، اکران انیمیشن ببعی قهرمان از دو روز قبل آغاز شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: تعطیلی سینماهای سراسر کشور قطعی شد

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم زودپز 600 هزار بلیط در 7 روز گذشته فروخته است

انتظار می‌رفت که حضور بازیگران مطرح و پرطرفدار در برخی فیلم‌های تازه اکران‌شده، مخاطبان بیشتری را به سینما بکشاند؛ اما به نظر می‌رسد کیفیت فیلم‌ها به‌گونه‌ای نبوده که افراد را ترغیب به تماشای آن‌ها کند. در این شرایط، پیش‌فروش فیلم سینمایی زودپز به کارگردانی «رامبد جوان» با بازی «نوید محمدزاده» و «محسن تنابنده» آغاز شده و تاکنون بیش از 50 میلیون تومان بلیت برای آن فروخته شده است.

در حال حاضر، فروش کلی سینما از ابتدای سال به 935 میلیارد تومان رسیده و حدود 17 میلیون نفر تماشاگر فیلم‌های اکران‌شده بوده‌اند. بر اساس آمار سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) تا روز ششم مهرماه، فیلم تگزاس 3 به کارگردانی «مسعود اطیابی» در صدر جدول فروش قرار دارد. این فیلم با 4 میلیون و 273 هزار نفر تماشاگر، حدود 24 میلیارد تومان بلیت فروخته است.

فیلم زودپز

در جایگاه‌های دوم و سوم جدول فروش، فیلم‌های تمساح خونی و مست عشق قرار دارند که اکران هر دو به پایان رسیده است. در میان فیلم‌هایی که همچنان روی پرده هستند، خجالت نکش 2 به کارگردانی «رضا مقصودی» با یک میلیون و 560 هزار نفر تماشاگر، 85 میلیارد تومان فروش داشته است.

فیلم پول و پارتی به کارگردانی «سعید سهیلی» نیز با حدود یک میلیون و پانصد هزار تماشاگر به فروش 80 میلیارد تومانی دست یافته است. قیف جدیدترین ساخته «محسن امیریوسفی» با بازی «رضا عطاران» که انتظار می‌رفت از نیمه شهریور تاکنون به مخاطبی بیش از 366 هزار نفر دست یابد، تا ظهر روز جمعه 21 میلیارد تومان بلیت فروخته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های روی پرده سینمای ایران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *