همنواز

احتمال ساخته شدن فصل جدیدی از سریال شرلوک قوت گرفت

به نظر می‌رسد که «بندیکت کامبربچ» قرار است بار دیگر در نقش «شرلوک هولمز»، و ماجراهای کارآگاهی، با فصل جدیدی از سریال شرلوک بازگردد.

«سو ورتیو»، تهیه‌کننده سریال Sherlock که اثری بازسازی‌شده از داستان‌های شرلوک هولمز، اثر «آرتور کانن دویل» است، اعلام کرد که احتمال بازگشت این مجموعه وجود دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


احتمال ساخته شدن فصل جدیدی از سریال شرلوک قوت گرفت

«ورتیو» در مراسم فرش آبی رویداد Trailblazers آمازون پرایم در لندن، به نشریه ددلاین گفت:

ما عاشق این سریال هستیم و قطعاً آینده‌ای برای آن وجود دارد. روزی، شاید، اگر همه تمایل به انجام آن داشته باشند فصل جدید سریال شرلوک را خواهیم ساخت.

او اضافه کرد:

هنوز دکور سریال را در انبار دارم که احتمالاً تا حالا پوسیده شده است. مسئله اصلی هماهنگ کردن همه عوامل و خواست بازیگران است.

«مارک گیتیس»، یکی از خالقان و بازیگران این سریال نیز اوایل امسال در گفت‌وگو با رسانه ددلاین ابراز امیدواری کرد که فیلمی از شرلوک ساخته شود؛ اما سپس افزود:

جمع کردن همه برای ساخت آن بسیار دشوار است.

سریال شرلوک

«بندیکت کامبربچ» در کنار «مارتین فریمن» در این سریال نقش‌آفرینی کردند. آخرین حضور آن‌ها روی صفحه‌ تلویزیون به سال 2017 و قسمت مسئله نهایی بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخته شدن یک فصل جدید دیگر از سریال Sherlock چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *