همنواز

نمرات فیلم جوکر 2 منتشر شدند + ضعیف و افتضاح

نمرات فیلم جوکر 2 منتشر شدند و نقدهای این فیلم نشان می‌دهند که این اثر با واکنش‌های متنوعی از سوی منتقدان جهانی مواجه شده است.

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد راتن تومیتوز، فیلم Joker: Folie à Deux توانست 39 درصد از ۱147 منتقد را راضی کند. متاکریتیک نیز که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، به این فیلم نمره 49 از 100 اختصاص داده و آن را در دسته نقدهای مختلط یا متوسط قرار داده است.

سکانس پایانی فیلم جوکر 2 لو رفت + ویدیو


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نقد و نمرات فیلم جوکر 2 منتشر شدند

«پیته هموند» از نشریه ددلاین، فیلم را درخشان توصیف و همچنین به ارزش‌های تولیدی عالی آن اشاره کرد. «ویلیام بیبیانی» از وارپ با نقد مثبت، این فیلم را جالب‌ترین فیلم در مورد «آرتور فلک» خواند و آن را واقعی و چالش‌برانگیز دانست.

از بین منتقدان مطرح سینما، تنها همین دو نشریه به تمجید از این اثر پرداختند. دیگر نقدهای این فیلم، منفی بوده است.

از آلبوم موسیقی فیلم Joker Folie a Deux توسط لیدی گاگا منتشر شد

«دیوید ارلیچ» از ایندی‌وایر نقدی تند به این فیلم وارد کرد و آن را «بد» و «مسطح» نامید. «جاستین کلارک» از اسلنت مگازین نمره یک از چهار را به فیلم داد و گفت که تلاش فیلم جوکر جنون دو نفر برای نمایش هوشمندی و جذابیت، به‌طرزی بی‌رحمانه تحت تأثیر کارگردانی کسل‌کننده و داستان‌پردازی ضعیف قرار گرفته است.

فیلم جوکر 2

«واکین فینیکس» در نقش «آرتور فلک»، معروف به «جوکر»، به‌عنوان یک جنایتکار و بیمار روانی به تصویر کشیده می‌شود. این شخصیت با الهام از یک دلقک، در آغاز داستان به‌عنوان نمادی از حزب فقیر و یک استندآپ کمدین مشتاق معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نقدهای منفی‌ای که فیلم Joker 2 کسب کرده است، چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *