همنواز

فیلم زیر پوست آمریکا از شبکه یک پخش خواهد شد

فیلم زیر پوست آمریکا به زودی از «شبکه یک» صدا و سیما پخش می‌شود و به موضوع تبعیض نژادی و پیامدهای آن بر جامعه آمریکا می‌پردازد.

فیلم سینمایی زیر پوست آمریکا محصول سال 2019 ایالات متحده در گونه‌های تراژدی، درام و هیجان، به زودی از «شبکه یک سیما» روی آنتن خواهد رفت. این فیلم به موضوع تبعیض نژادی و تأثیرات آن بر جامعه می‌پردازد و داستان پسر نوجوان سیاهپوستی را روایت می‌کند که توسط پلیس به قتل می‌رسد و این واقعه باعث برانگیخته شدن خشم گروه‌هایی از سیاهپوستان برای جستجوی عدالت می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم زیر پوست آمریکا از شبکه یک پخش خواهد شد

مدیر دوبله این فیلم، «علیرضا باشکندی» بوده و صدابرداری آن را «بهزاد توکلی» بر عهده داشته است. گویندگان معروفی مانند «شیلا آژیر»، «بابک اشکبوس»، «فاطمه برزویی» و «امیر محمد صمصامی» در این پروژه حضور دارند و به‌ عنوان صداپیشه‌های اثر فعالیت کرده‌اند. این فیلم برنده و نامزد 6 جایزه از جشنواره‌های مختلف از جمله «جشنواره ونیز» شده و با کارگردانی و ساخت خوب خود، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

فیلم زیر پوست آمریکا

«شبکه یک سیما» با نظارت بر روند ترجمه، ویراستاری و دوبله این اثر، آماده پخش آن برای مخاطبان است. زیر پوست آمریکا با رویکردی قوی و تأثیرگذار به موضوعات اجتماعی پرداخته و  چالش‌های موجود در زمینه عدالت اجتماعی و نژادی نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش فیلم زیر پوست آمریکا از شبکه یک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *