همنواز

تاریخ پخش آنلاین فیلم خجالت نکش 2 مشخص شد

به تازگی تاریخ پخش آنلاین فیلم خجالت نکش 2 با بازی احمد مهران فر که ژانر کمدی دارد، مشخص شد و در ادامه به جزئیاتی از این موضوع می‌پردازیم.

فیلم کمدی خجالت نکش 2 از روز سه‌شنبه 17 مهر 1403 به‌صورت آنلاین از طریق پلتفرم «فیلم‌نت» اکران خود را آغاز می‌کند. فیلم سینمایی خجالت نکش 2 به تهیه‌کنندگی «امیر پروین‌حسینی» و کارگردانی «رضا مقصودی»، پس از پایان موفقیت‌آمیز اکران در سینماها، از تاریخ 17 مهر در بخش سینما آنلاین «فیلم‌نت» عرضه خواهد شد. این فیلم از ساعت 20 به وقت تهران در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ پخش آنلاین فیلم خجالت نکش 2

خجالت نکش 2 که در سال 1402 ساخته شده، 95 دقیقه زمان دارد و به‌عنوان ادامه‌ای بر فیلم 1خجالت نکش 1، داستان زندگی «قنبر» و «صنم» را دنبال می‌کند. این زوج که در قسمت اول با چالش‌های خاصی مواجه شدند، در این فیلم نیز با مشکلات و موقعیت‌های جدیدی در زندگی مشترکشان روبه‌رو می‌شوند. خجالت نکش 2 نیز همچون قسمت قبلی، با فضایی کمدی، پر از عشق، شوخی و ماجراجویی، روایت می‌شود.

تاریخ پخش آنلاین فیلم خجالت نکش 2

در این فیلم بازیگرانی همچون «احمد مهرانفر»، «شبنم مقدمی»، «بهاره کیان‌افشار»، «بهرنگ علوی»، «محمد معتضدی»، «سعید امیرسلیمانی» و «مجید شهریاری» حضور دارند.

قسمت اول این مجموعه به کارگردانی «رضا مقصودی» و نویسندگی او به همراه «افرا جورابلو» در سال 1396 ساخته و اکران شد و با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه گردید. برای تماشای آنلاین فیلم خجالت نکش 2 در «فیلم‌نت»، نیازی به اشتراک پلتفرم نیست و علاقه‌مندان می‌توانند با خرید بلیت به قیمت 80 هزار تومان این فیلم را تماشا کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم خجالت نکش 2 چیست؟ آیا قسمت اول این فیلم را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *