همنواز

پخش برنامه مهمونی ایرج طهماسب به زودی به اتمام خواهد رسید

برنامه مهمونی «ایرج طهماسب» به تهیه‌کنندگی «حسن خدادادی» و نویسندگی و کارگردانی «ایرج طهماسب» با پخش سه قسمت پایانی به پایان می‌رسد.

به گزارش فیگار، سه قسمت جدید و نهایی این برنامه هر شب ساعت 21 از شبکه نسیم به روی آنتن خواهد رفت. مخاطبان می‌توانند بازپخش این برنامه را روز بعد در ساعات 1 بامداد، 9 صبح و 15 بعدازظهر از همین شبکه تماشا کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: جدیدترین و بهترین رئالیتی شوهای ایرانی + [1403 و تمام دوران]

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پخش برنامه مهمونی ایرج طهماسب به زودی به اتمام خواهد رسید

برنامه مهمانی (که پیش‌تر با نام مهمونی شناخته می‌شد) یک مجموعه نمایش خانگی و تلویزیونی ایرانی در ژانر گفتگو محور و رئالیتی شوی عروسکی است که به نویسندگی، کارگردانی و مجری‌گری «ایرج طهماسب» از نوروز 1401 پخش آن آغاز شده و در نوروز سال‌های بعد نیز ادامه یافته است.

فصل اول این مجموعه از نماوا و فصل دوم آن نیز با همین نام به‌طور مشترک از پلتفرم‌های نماوا و فیلیمو پخش شد. فصل سوم این برنامه با عنوان مهمانی از شبکه نسیم به نمایش درآمده است و شخصیت‌های عروسکی جدید و متفاوتی در آن معرفی شده‌اند.

برنامه مهمونی

در فصل‌های اول و دوم، آقای «طهماسب» به خانه‌ای جدید نقل مکان کرده که در همسایگی آن یک تالار عروسی قرار دارد. در این فصل‌ها، شخصیت‌های عروسکی جدیدی به زندگی او اضافه می‌شوند که بیشتر آن‌ها کارکنان تالار عروسی هستند و حوادث جالبی را رقم می‌زنند.

در فصل سوم، آقای مجری به همراه عروسک‌های مهمانی به منزل دیگری نقل مکان کرده است. در این فصل، عروسک‌های اصلی مجموعه کلاه قرمزی به‌جز کلاه‌قرمزی، پسرخاله، پسرعمه‌زا، گدا و گیگیلی نیز حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی برنامه مهمونی چیست؟ شما کدام فصل از این رئالیتی شو را دوست داشتید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *