همنواز

تیزر قسمت چهارم سریال پنگوئن منتشر شد

پس از پخش قسمت جدید سریال The Penguin، شب گذشته شبکه HBO تیزر قسمت چهارم سریال پنگوئن را تحت عنوان Cent’anni منتشر کرده است.

تیزر قسمت چهارم سریال The Penguin وعده داد تا داستان واقعی پشت پرده دار و دسته فالکون و مارونی را فاش کند.

نکات مهم درباره کمیک های سوفیا فالکون که تنها طرفداران از آن آگاه هستند


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر قسمت چهارم سریال پنگوئن منتشر شد

پس از فرار نزدیک به مرگ در قسمت سوم، «اوز» (با بازی کالین فارل) و «ویکتور» (با بازی رنزی فلیز)، برنامه‌ریزی برای اقدام بعدی خود را آغاز می‌کنند. سرنوشت «سوفیا» (با بازی کریستین میلیوتی) پس از تصمیم «اوز» به ترک او در پایان قسمت قبل نامشخص است؛ اما احتمال زیادی وجود دارد که او به عنوان گروگان توسط خانواده مارونی گرفته شده باشد.

معرفی شخصیت سوفیا فالکون

به نظر می‌رسد ما همچنین خواهیم فهمید که قبل از ورود «سوفیا» به آرکهام، چه اتفاقاتی برای او افتاده و چه چیزی باعث شده تا لقب دار و دسته را به او بدهند. «اوز» اشاره کرده که ممکن است گذشته‌ی خونین او فراتر از آنچه که مردم تصور می‌کنند، باشد؛ بنابراین شاید متوجه شویم که «سوفیا» آن قاتل زنجیره‌ای دیوانه‌ای نیست که به تصویر کشیده می‌شود.

تیزر قسمت 4 سریال پنگوئن همچنین بازگشت «کارماین فالکون» فقید را از طریق فلش‌بک نشان خواهد داد. این شخصیت که در فیلم بتمن توسط «جان تورتوررو» بازی شده بود، حالا توسط «مارک استرانگ» به تصویر کشیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال پنکوئن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *